sobota, 21 września 2013

Część 30

Przypadek~




- Kurwa.. Co sie dzieje ? Gdzie ja jestem ?  - Mówiłem sam do siebie. Po chwili ogarnąłem sie i zauwazyłem stoje w jakimś ciemnym pomieszczeniu. Gdy juz miałem krzyczeć drzwi do pomieszczenia się otworzyły a przyciemniony reflektor właczył sie i oświetlił... Moją.. Moja Sami przypiętą za nadgarstki i kostki do jakiś sznurów. Z przerażeniem patrzyłem na to co sie właśnie działo. Jakiś mężczyzna podszedł do stołu pełnego jakiś narzędzi.

- Szkoda że twój mąż tego nie widzi . - Mężczyzna odwrócił sie.. HUNTER !? Podszedł do wajchy pociagając za nią. Liny zaczęły sie naprężać niszcząc stawy i kosci mojej Sam. Do oczy napłynęły mi łzy. Chcialem krzyczeć , lecz nie mogłem. Nie płakała , nie krzyczała , nie ruszała sie. Była martwa ?
- Patrz na mnie suko ! - Uderzył ją w twarz. Uniosła głowe . Spojrzał jej w oczy , oczy pełne łez. 
Nie płakała.
Dlaczego ?
Zaciskała wrargi odwracając wzrok. Nie odzywała sie ani słowem. Wzią młotek i z dużym impetem udeżył moją Sami w kolano. Zacisnęła dłonie w pięści. Podniosła głowe patrząc na Huntera.
- On cie znajdzie. Znajdzie i zabije. - Powiedziała z szatańskim uśmiechem.
- Więc czemu nie ma go teraz z tobą ? No czemu ? Bo cie nie kocha.. - Zaśmiał sie. Wtedy do pomieszczania wpadł Zayn i Liam. Strzelili w liny i moja sami opadła na ziemie . Niall i Louis wpadli przez okno łapiąc Huntera. Wtedy zobaczyłem siebie. Ze spuszczoną głową pewnym krokiem weszłem do pokoju , z bronia w ręku. Stanąłem naprzeciwko niego. 
- Skrzywdziłeś ją.. Skrzywdziłeś moja kobiete ! - Uderzyłem go bronią w twarz. Wypluł krew i popatrzyl na mnie.
- Skrzwydze ja, nie raz. - Zaśmiał sie. Bez wachania strzeliłem mu kilka kulek w łeb , krew rozprysnęła po całym pomieszczeniu. Hunter opadł na ziemie , ciałem naciskając na jakis przycisk. Chwile później.. Moje ciało było w kawałkach porozżucane po pokoju.
Co sie dzieje ?!( Dlaczego mnie nie widzą !) Na scianie wisiał zegar i kalendarz. Podbiegłem do niego. 
22. Lipiec. 2013 r.
23:54
To dzisiaj ! Cholera ! Położyłem sie spać o 22.. 



* Oczami Harrego (ciąg dalszy) *


- SAAM !!!! - Obudziłem sie z krzykiem zrywajac sie z łóżka. Byłem cały mokry , a mój oddech był zbyt szybki i nieregularny abym mógł coś powiedzieć. Rozglądałem sie w panice po pokoju szukając sylwetki mojej sami. Zapaliłem swiatło. NIE MA JEJ ! Chwyciłem broń leżącą na szafce i wybiegłem z pokoju. Sprawdzałem każdy pokój po kolei , budząc przy tym wszystkich domowników. Gdy obszukałem ostatni pokój na górze każdy juz nie spał i stal zdenerwowany na korytarzu.

- Harry spokojnie ! Pewnie jest na dole ! - Uspokajał mnie Zayn.
- Dopóki jej nie zobacze i nie dotkne ! - Zbiegłem po schodach i wbiegłem do salonu. Nie ma jej. Usłyszałem szmery z kuchni. Otworzyłem drzwi z impetem mierząc bronią w .. Sami ? 
- Harry.. - Powiedziała przerażona tym ze w nią celuje. Odłozyłem broń i podbiegłem do niej przytulając ja najmocniej jak tylko mogłem.


* Oczami Nathalie * 


- - Kocham cie Sami. Najbardziej na swiecie.
- Ja ciebie też Harry. Już dobrze.. Co sie stało ? - Nadal przylegałam do niego swoim ciałem. Przytulił mnie tak mocno że nie mogłam oddychać. Oderwał sie ode mnie i spojrzał na mnie ze łzami w oczach. - Harry.. Co sie stało ?!
- Miałem... Miałem tak realistyczny sen. On cie krzywdził. Chciał cie zabic. Chwila ! Która godzina !? - Oderwał sie odemnie i pobiegł do zegarka w tym samym momencie zadzwonił dzwonek. 22:30 Poszłam otworzyć. 
- SAM NIE !!!! - Krzykną Harry i rzucił sie na mnie . Upadliśmy na podłoge.
- Harry zwariowałes !? - Krzyknęłam na niego wyswobodzajac sie z jego uścisku. - Zobacz , to tylko Nicole ! - Pokazałam palcem na stojacą obok nas siostre. Zdezorientowany wstał. 
- Sam.. Przepraszam. - Znów wtulił sie we mnie.
- Spokojnie Harry. To tylko sen - Wplotłam palce w jego włosy i dosisnęłam jego ciało bliżej swojego. 
- Tak bardzo cie kocham. Odsuną sie i musną lekko moje usta.
- Idź spać Harry. Musisz wypocząć. Niedługo do ciebie przyjde.
- Będe czekał - Powiedział i wszedł na góre.
- Czego chcesz ? - Zwróciłam sie do Nicole.
- Ja wiem , jest już późno ale nie moge tak dłuzej wytrzymać. Wiem że mnie nienawidzisz ale to naprawde nie moja wina. Twoja mama.. Nasza mama jest jaka jest obie doskonale wiemy że nie była wierna twojemu tacie. Nat.. Ja tak długo cie szukałam. 10 lat rozumiesz ? 
- Nicole.. Wiem ze chcesz dobrze , ale ja cie nie znam. Nie traktuje cie jak siostre. Może kiedyś zaczne daj mi troche czasu. Chcesz zostać na noc ? Jest już późno.
- Jesli moge. Boje sie chodzić o tej porze , jednak musiałam przyjść. - Uśmiechnęła sie. Była bardzo urocza i mimo tego że zraniłam ja moimi słowani ona sie ciagne uśmiechała. Zaprowadziłam ją do pokoju Nialla.
- Dlaczego stoimy przed pokojem Nialla ? - Zapytała dosć zdezorientowana.
- Nie mamy pokoju gościnnego więc będziesz spała w pokoju z Niallem. Chyba ci to nie przeszkadza. Poczekaj tu. - Zapukałam delikatnie w drzwi  i weszłam do pokoju. 
- Nie przeszkadzam ? 
- Oczywiście że nie. Coś sie stało ? - Usiadł na łóżku i poklepał mniejsce obok siebie. Usiadłam u jego boku i założyłam kosmyk włosów za ucho.
- Nicole , chce żeby Nicole dzisiaj u nas spała. Jest późno i boje się o nią. A ze względu że nie ma pokoju gościnnego mogłaby spać z tobą ? 
- Jasne. Nie ma problemu. - Wyszłam z pokoju i zaprosiłam do niego "siostre"  Bez zastanowienia poszłam sie położyć. 
- Sami , to ty ? - W pokoju było ciemno , widac było tylko lekkie rysy sylwetki Harrego która na dźwięk otwieranych drzwi obruciła sie na prawy bok.
- Tak. Dlaczego nie śpisz ? - Podeszłam do łóżka zrzucajac z siebie szlafrok
- Powiedzialem , ze będe czekać. - Wyciągną w moim kierunke chwytając mnie za bielizne. Przyciągną mnie do siebie i położył obok. Ułozyłam delikatnie głowe na jego ramieniu. Odrył mnie kołdrą , obią jedną ręką i bardzo szybko zasną. Ja nie mogłam. 
Od tamtego dnia... Dlaczego matka musiała mnie tu wysłać ? Gdyby nie to nadal byłabym z Damianem.. Miałabym przyjaciół i niedługo wracałabym do szkoły.  Nie zostałabym tyle razy skrzywdzona. Nawet nie wiem kiedy zasnęłam.

17 komentarzy:

  1. Boski rozdział <333 Tylko juz sie troche pogubiłam w tym opowiadaniu, ale i tak jest boskie <3 Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w czym konkretnie sie pogubiłaś ? jeśli chcesz moge ci wyjaśnić .

      Usuń
    2. Właśnie o co chodzi z tą Nicole i matką Natt co ona ma wspólnego z tymi facetami??

      Usuń
  2. Zajebisty nie mogę się doczekać następnego. Dziewczyno masz wielki talent!!!!!
    Jakbyś nie miała co robić to możesz zajrzeć do mnie:)

    http://kochacnazawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooooooooo ja pieeeeeerdole ;o przepraszam za wyrażenie ale to jest takie njrnevfjkrefcl;rwecxjrewhfvrkelngvrckl <33 Kocham Twojego bloga! <333 Czekam na next :*** // http://littledreamdirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne chcę następną część

    OdpowiedzUsuń
  6. NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O M G. PIĘKNIE, CUDOWNIE, PRZEŚLICZNNIE, PRZEPIĘKNIE, ŚLICZNIE, EXTRA, SUPER, HIPER, ZAJEBIŚCIE, GENIALNIE I JUŻ MI BRAKUJE OKREŚLEŃ ALE NO PO PROSTUU.. <3
    Czekamy na next'a! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. BOSKIE czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamów zwiastun na bloga :
    http://zwiastuny-na-blog.blogspot.com/p/zamowienia.html

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy następna część ??

    Bo co 15min. sprawdzam czy jest już dodana <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku *-* świetne

    OdpowiedzUsuń
  12. megamegamega *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. jest zarąbisty ale się trochę gubie

    OdpowiedzUsuń