poniedziałek, 16 września 2013

Część 29

Przypadek ~


* Kilka minut później. Sala na OIOMIE *

- Panie Styles , mamy już wyniki badań pana znajomych. - Powiedział ordynator wchodząc na sale.
- I.. Więc? Bądą mogli jej..?
- Spokojnie. Pan Zayn Malik nie może przetoczyć jej krwi gdyż ma całkiem inną grupe. Za to Pani Perrie Edwards może przetoczyc pańskiej żonie krew , lecz 3 litry to niebezpieczna dawka.
- Jestem w stanie oddać dla niej całą moją krew. - Pezz weszła na sale odrazu kierując sie do Sam.
- Wie pani ze jest ryzyko .. 
- Wiem! Prosze mnie już podłączyć do tego urządzenia. Chce żeby Nath dostała jak najszybciej krew. - Lekarz zaprowadził ją na łożko obok Sam i założył jej wenflon i podłączył do jakiegoś urządenia. Przez rurke z ręki Perrie zaczęła wypływac krew.
- Prosze sie nie ruszać - Powiedział ordynator i wyszedł. Cały czas siedziałem przy mojej Sami. Gładziłem jej włosy kciukiem , zasnęła.
- Myślisz ze sie uda ? - Szepnęła Perrie.

- Ale co sie uda ? 
- Lekarz ci nie mówił ? Oddanie takiej krwi grozi śpiączką.
- Boisz sie ? Dlaczego to robisz skoro wiesz jakie są tego konsekwencje ?
- Nie boje sie. Zabijałam ludzi , ćpałam , brałam udział w najróżniejszych akcjach oddanie kilku l krwi to nic. Robie to dla ciebie i dla Sam. Traktuje ją jak siostre. Nie pozwole zeby coś jej sie stało. Wole poświęcić własne zycie żeby ona mogła żyć. - W moich oczach stanęły łzy.
- Nie wiem jak ci dziękować.
- Nie dziękuj. Poprostu kochają ją i nigdy więcej jej nie zrań. 

* Godzine Później *

Siedziałem obok niej. Spała. Lekarz podłączył jej kroplówke z krwią.
- Dobrze sie czujesz ? - podszedłem do Perrie 
- Tak. Nic sie nie dzieje. - Uśmiechnęła sie.
- Przepraszam , ale powinien pan już iść. Jest późno. Niech Pan idzie do domu , prześpi sie i wróci do niej rano. - Pielęgniarka zmieniła Natt kroplówke 
- Chyba sobie pani żartuje. Będe tutaj całą noc. Nie zostawie jej. - Powiedziałem i wyszedłem do poczekalni. Wszyscy już tam byli. 
- Loui , stary co wy tu robicie ? 
- Nie mogliśmy przecież siedzieć tak bezczynnie w domu. Musimy cie wspierać. - Przyjaciel poklepał mnie poramieniu i usiadł obok Eleanor. Wyciągnołem telefon. 22:14 
- Cześć. Dlaczego nie ma cie w szpitalu ? - Zadzwoniłem do Nicole.
~ A dlaczego miałabym być ? Ona nie chce mnie widzieć.
- Prosze cie.. Ona potrzebuje teraz wsparcia rodziny. Ja nie moge dać jej takiej miłosci. Prosze , przyjedź tu z samego rana. - Rozłączyła sie. 

* Następny Dzień 06:00 *

Całą noc spałem na krześle oparty o ranie Perrie. Ona i Zayn nie ruszyli sie ze szpitala nawet na chwile. Obudziły mnie głośne krzyki z korytarza. Rozejrzałem sie dookoła.  Przetarłem oczy i udałem sie do łazieki. Odkręciłem wode i nabrałem jej troche w dłonie chlusnąłem sobie nią w twarz. Podniosłem sie i spojrzałem w lustro. Wyglądam jak wrak. Wrak człowieka. Opuścilem "WC" i usiadłem obok przyjaciół którzy również nie spali.   Z sali na której leżała Sami wyszedł lekarz.
- Em przepraszam . Ona.. jak ona sie czuje ?
- Bardzo dobrze. Może pan do niej wejść. - bez zastanowienia Podeszłem do drzwi lekko je uchylajac. Siedziała na łóżu rozgladając sie po sali , gdy nasze spojrzenia sie spotkały uśmiechnęła sie i poklepała mniejsce obok siebie. Podeszłem i usiadłem obok niej.
- Jak sie czujesz kochanie ?- chwyciłem ją za ręke.
- Dobrze. Chce już stąd wyjsc.
- Wyjdziesz. Juz niedługo.
- Harry jak stąd wyjde chce... Chce wrócić do polski i skończyć szkołe. Zbliża sie rok szkolny. Ja musze skończyć szkołe. 
- Nie.. Nie Sami. Ja mam pieniądze , ja załatwie ci nauczycieli , zdasz mature ja dam ci wszystko tylko prosze kochanie , nie zostawiaj mnie. 
Hazz tamtego dnia (W szpitalu)

- Harry.. Ja wiem. Ale ja musze wrócić. 
- Nie ! Nie pozwole ci ! Kocham cie rozumiesz. Spójrz ! - Wziąłem jej ręke i pokazałem pierśionek.
- Harry Ja też cie kocham. Wiem , ale...

* Oczami Nathalie * 

- Pani Styles. - Lekarz podszedł do mnie . W ręku trzyłam jakieś papiery.
- Tak ?
- Może Pani wyjść ze szpitala. Wrazie jakiś powikłań prosze odrazu do nas przyjechać - Podał mi karte z wypisem i odszedł. Usiadłam na łóżku i spojrzałam na swoją ręke. 2 szwy "zdobiły" jej wewnętrzną strone. Zamknęłam oczy aby nie pozwolić łzom wypłynąć. Pielęgniarka odłączyła mi kroplówke i inne kabelki z ciała. Bez słowa wyszlam z sali. Na korytarzu stali już wszyscy. Rzucili sie na mnie z uściskiem. Uśmiechnęłam sie sztucznie i wyszliśmy ze szpitala. Harry pomógł mi wejść do samochodu.  Po 22 minutach dotarlismy do domu. Wysiadłam z auta. Rozejrzałam sie i spojrzałam na moja ręke. Od nadgarstka do łokcia miałam bandarz miejscami czerwony. Bez słowa weszłam do domu i odrazu udałam sie do swojego pokoju. Chciałam mieć chwile spokoju na przemyślenie tego wszystkiego. Ale jak zwykle spokój w tym domu jest niemożliwy. Do pokoju wszedł Niall. Niepewnie usiadł obok mnie.
- Wszystko ok ? 
- Nie Niall. Nic nie jest "ok".
- Sami.. Słoneczko tak bardzo chciałbym ci pomóc , ale nie wiem jak.
- Ja wiem. - Wstałam i wyciągnęłam pistolet z szafki Harrego. 
- Sam.. Sam co ty robisz..
- Zabij mnie.. Zabij mnie kurwa tu i teraz ! - Wyciagnełam pistolet w jego strone.
- H-Harry... Harry ! - Loczek natychmiast wbiegł do pokoju . Popatrzył na mnie przerażony , podbiegł wytrącił mi broń z ręki i przytulił. Wzią mnie na ręce , rozebrał i położył do łóżka. 
- Śpij. Zaraz do ciebie przyjde. - Powiedział i wyprowadzajac blondyna wyszedł. Kręciłam sie na łóżku dobre 10 minut po czym zasnęłam.

* Oczami Harrego * 

Wyprowadziłem Nialla z pokoju i przywarłem go do ściany korytarza.
- Co. Sie. Tam. Stało ?! - Wysyczałem przez zaciśnięte zęby.
-Stary , spokojnie - Odepchną mnie - Poszłem do niej do pokoju , chciałem zapytac czy wszystko ok. Ona powiedziała ze nic nie jest "ok" więc ja sie zapytałem co dla niej moge zrobić wtedy ona wstała i wyjęła broń z twojej szawki krzycząc ze mam ja zabić. Wtedy zawołałem ciebie. 
- Sory stary. Jestem wściekły. Jak on mógł zrobić coś takiego.  Jestem najgorszym facetem na ziemi ! Dlaczego nie potrafie dać jej szczęścia.. - Wszedłem do pokoju. Spała. Powoli i cicho rozebrałem sie i położyłem obok niej. Delikatnie obiąłem ja i zasnołem.

---------------------------------------------------------------------
Dziękuje wam za czytanie mojego bloga i za każdy komentarz <3

Next dodam za kilka dni. Jestem w 3 kl gim i musze sie skupić na nauce wiec tak średnio będe miała czas na napisanie częsci 30.

CHCESZ NEXT ? NAPISZ KOMENTARZ !
KAŻDY WASZ KOMENTARZ PRZYSPIESZA I MOTYWUJE DO PISANIA <3

36 komentarzy:

  1. awww świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, świetny, świetny ! <3 dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski rozdział <33 Pisz dalej <33
    i zapraszam do mnie:
    http://because-you-live-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! Pisz next szybko, bo nie ma co robic. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie piszesz, to było niesamowite jak wszystkie poprzednie części. Pisz next ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ale uważam że pomiędzy Sami i Harrym powinną się coś stać na przykład ten tego albo ten no właśnie co podkręciło by akcje ale coś dobrego :D
    CZEKAMY NA NAEXT!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejkuu, czekamy na następną część ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam jesteś cudowna ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. Sxybko next xD kocham twoje opowiadanie*-*

    OdpowiedzUsuń
  10. łoooooooooooooooooooooo kurde, ale świetne! masz naprawde zajebisty talent. sama sie dziwie że to pisze ale większy ode mnie XD nie no, żarcik xD ale naprawdę zajebiściekurwasuperświetnieprzesupezajebiście to piszesz!!!! <33333

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite pisz dalej;*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie, z niecierpliwością czekam na 30 rozdział, doskonale cię rozumiem bo tak samo jestem w 3 klasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej to ja Karolina sory , że już z tobą nie pisze ale coś mi się z gg stało :| . Będziesz pisać jeszcze o mnie czy nie ? :/ . A co do imagina to jest zajebisty z resztą jak każdy :* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. GENIALNY! ;* <3 Mam nadzieję że nastpna część szybko się pojawi! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kooochaam <3 xd 30 poproszee >> ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. pisz szybko część następną,bo nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham twojego bloga! <3 Z zapartym tchem czytam każdą część.. ;* Mam nadzieję że następna pojawi się szybko. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam taką nadzieję.Czytałam mnóstwo blogów,ale żaden nie byl tak dobry jak ten.Naprawdę,czekam ze zniecierpliwieniem na następną część.

    OdpowiedzUsuń
  20. Megaaaa *-* Next, please! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie! Piszesz świetnie i jest to najlepszy blog jaki widziałam/czytałam. Naprawdę! Z niecierpliwością czekam na następną część i mam nadzieję, że szybko ją napiszesz! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super,też jestem w 3 gimnazjum :) pisz dalej>>> świetnie piszesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Matko przeczytałam na początku pierwsze opowiadania i musiałam czytać dalej.... Wszystkie przeczytałam w jeden dzień... Oczywiście że NEXT!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Matko przeczytałam na początku pierwsze opowiadania i musiałam czytać dalej.... Wszystkie przeczytałam w jeden dzień... Oczywiście że NEXT!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Matko przeczytałam na początku pierwsze opowiadania i musiałam czytać dalej.... Wszystkie przeczytałam w jeden dzień... Oczywiście że NEXT!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. jest weekend, proszę dodaj jak najszybciej 30-tą część ! :C
    opowiadania zaje##ste!

    OdpowiedzUsuń
  28. Trochę błędów.ale to nic. Opowiadanie super a i jakby ta rana była taka jak na poprzednim gifie to ona powinna mieć z 12 -15 szwów bo ja miałam na kolanie 4 cm i i 4 szwy. ☺

    OdpowiedzUsuń