piątek, 14 lutego 2014

Wyjaśnienie


Harry od czasu kiedy zmarł nie kochał Nathalie.
Gdy pisałam " Oczami Harrego " musiałam pisać że zalezy mi na Natt by potem uderzyć w samo sedno. Gdybym wcześniej zaczęła pisać że jest coś nie tak opowiadanie straciło by sens.
Harry wiedział od początku , a mianowicie od jego śmierci że wtedy , uczucie Nathalie zwiększyło się i oddałaby WSZYSTKO żeby on wrócił do żywych. Postanowił to wykorzystać żeby dalej być takim chamem.
Harry zdradził Nathalie wielokrotnie mimo że nie pisałam o tym. Nie zawsze spędzali całe noce czy dnie razem.

W NASTĘPNYM ROZDZIALE TO TROCHĘ SIĘ WAM WYJAŚNI :) 



17 komentarzy:

  1. Tak myślałam że o to chodziło xd co za huk . -.-' niech ona go w następnym rozdziale zadźga nożem , będzie z Niall'em i będzie dobrze. xD ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. a kiedy bd następny rozdział <3 ? boże już się nie mogę doczeka ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodasz dzisiaj kolejny rozdział? :* Nie mogę sie doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że rada pozna oszustwo Harrego i go k*rwa znowu zabiją! XD:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Nie chce aby on żył..niech idzie w cholerę!!Po co to wszystko jak jej nie kochał...dziwkarz jeden!!Mógł jej ode razu o tym powiedzieć jak wrócił do żywych że jej nie kocha :'( Chciałabym aby Nathalie umarła czy zginęła w wypadku samochodowym czy coś w tym stylu.Nie dlatego że chce aby spotkało ją coś złego tylko chciałabym jej ukrócić ten ból.Dlaczego ona nie znalazła kogoś kto odwzajemni jej uczucia?Np taki Niall.On ją kocha,a ona biedna wróciła do Harry'ego :'(
    Dobrze że tak zrobiłaś bo opowiadanie straciłoby sens.Opowiadanie jest super tylko przy każdym rozdziale wyciskam pelno łez i mi jest bardzo smutno :'( Nie wszystko kończy się Happy End'em...od tamtego rozdziału to jest moje motto.Mam nadzieję że na koniec tego opowiadania Nathalie będzie szczęśliwa :')
    Noo i znów się rozpisałam...
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy next?? <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok już wszystko rozumiem :D Czekam nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. już się nie mogę doczekać

    OdpowiedzUsuń
  10. aha czyli on Nathalie nie kochał od początku

    OdpowiedzUsuń
  11. a przed śmiercią kochał ją ? czemu po ,smierci juz nie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. UWAGA NIESTOSOWNE SLOWNICTWO Z. GORY. PRZEPRASZAM Szczerze? Wolalam bez wyjasnienia to wtedy miala bym niespodzianke ale mowi sie trudno. Ale skoro juz wiem o co chodzi to: HARRY TY DEBILU JAK MOGLES ONA CIE KOCHA A TY CO TY CHUJU JEBANY ONA WALCZYLA ZEBYS ZYL MOGLA ZGINAC A TY CO ZDRADZASZ NA PRAWO I LEWO RATOWALA CI ZYCIE ZEBY HUNTER CIE NIE ZABIL A TY CO CHUJU JEBANY MIALA TYLE SZANS ABY UCIEC OD CIEBIE ALE NIE ZROBILA TEGO BO CIE KOCHA JESTES JEBANA MESKA DZIWKA ZAL MI TEGO ZE JA SPOTKALES ZE WYLALES TA JEBANA KAWE ZE ZGADZIALA SIE NA PIERWSZE SPOTKANIE TERAZ PEWNE BYLA BY W POLSCE JESTES JUZ NIC NIEWARTYM DUPKIEM jeszcze raz przepraszam ale to moje zdanie na temat zachowania Harry'ego - Zuzia

    OdpowiedzUsuń