piątek, 21 lutego 2014

Rozdzial 56


Wśród tłumu stał Harry. Trzymał ręce w kieszeni spodni a  jego włosy były ułożone niestarannie jak   kiedyś. Stał nieruchomo jakby wpatrując się we mnie. Okulary nie pozwoliły mi zindentyfikować w stu procentach osoby na którą patrzy. Upuściłam bagaż i pobiegłam w jego strone skacząc i wtulając się w niego najmocniej jak umiałam. Zamkną mnie w swoich ramionach unosząc do góry i obracając wokół własnej osi.
- Będe tęsknił. Odwiedzisz mnie kiedyś?
- Pomyślę. Harry , muszę iść. - Cmoknęłąm go w policzek i wróciłam pod bramkę obracając się ale jego już nie było. Kolejny potok łez  spłyną po moich policzkach. Tak bardzo nie chciałam się z nimi rozstawać. Przekroczyłam bramkę ostatni raz odwracając się i machając przyjaciołom. Udałam się do samolotu i zajęłam swoje miejsce. Włożyłam słuchawki do uszu i weszłam w Play Listę. Pojawiła się na niej nowa pozycja. Postanowiłam ją odtworzyć.

 Muzyka (Polski Tekst Piosenki )

Nie byłą to zwykła piosenka.
Był to filmik ze zdjęciami. Ja i Pezz , Zayn i wszyscy inni. Uśmiechnięci i szczęśliwi. Między zdjęciami przewijały się zdjęcia moje i Harrego. Przez to wszystko moje policzki znów ociekały łzami.
- Coś się stało ? - Obok mnie usiadła Cara.
- CARA!? - Obróciłam się przodem do niej i sama nie wiem czemu przytuliłam ją najmocniej jak potrafiłam.
- Spokojnie bo mnie udusisz. Czyli jednak wylatujesz?
- Tak. Odcinam się od przeszłości. 
Cały lot rozmawiałam z dziewczyną o wszystkim. O Harrym , o jej życiu , o moim życiu..
Dużo się o niej dowiedziałam. Ćpała , piła , była w gangu z którego uciekła właśnie do LA.
Nie była taka okropna jak mi się wydawało. Była wrażliwa , miła wręcz kochana.



* DWA MIESIĄCE PÓŹNIEJ *


Mieszkam z Carą w uroczym domku w LA.
Nasze mieszkanie kupiłyśmy tylko i wyłącznie z pieniędzy wysyłanych przez Nialla. Jest naprawdę kochany , mimo że proszę go aby nie wysyłał mi ich. Czuje się w pewien sposób zależna od niego. 
Domek.
Niall codziennie dzwoni , ale nie zawsze odbieram. Wysyła listy na które nie odpowiadam. Dziś , jednak postanowiłam odpowiedzieć.




Niall.                                                                Ceres Ave 25
Los Angeles
25 Listopad
Przepraszam że dopiero teraz odpisuję. Jak już mówiłam , chcę się odciąć od przeszłości.
Co u was słychać? Wszystko dobrze?
Wiadomo już coś o ślubie Zayna i Perrie? Pozdrów ich ode mnie. Mam nadzieję że będe zaproszona :)
Niedługo zbliżają się święta , być może przyjadę do was , o ile zdradzicie mi gdzie zamierzacie się przeprowadzić. 
Wiadomo co się dzieje z Harrym? Martwię się o niego. 
TĘSKNIE ZA WAMI !
Nawet nie wiesz jak. Brakuje mi tych kłótni z El , twojego uśmiechu o poranku i bliskości wieczorem. Brakuje mi wiecznie przypalonej kuchni Pezz i narzekań Zayna , zabawnych żartów Louisa i troskliwości Liama oraz Danielle.  
Naprawdę za wami tęsknie. Coraz bardziej myślę nad powrotem , ale wiesz że nie mogę. 
Mieszkam z Carą , dużo mi pomaga. Przestała ćpać i znalazła pracę. Ja też pracuję. W hotelu. Małe pieniądzę , ale dajemy radę.
Bardzo dziękuję ci za to że wysyłasz mi różne DUŻE kwoty. Proszę cię za każdym razem kiedy rozmawiamy abyś tego nie robił , ale naprawdę ci dziękuję. Dzięki twoim pieniądzom mogliśmy upić sobie domek. Załączyłam ci jego zdjęcie w liście. Mam nadzieje ze w wakacje przylecicie do mnie i razem spędzimy uroczy tydzień :D
Nie wiem w sumie o czym napisać , bo znowu się rozkleję. W którymś liście , pytałeś jak sobie radzę.
Radzę sobie świetnie! Owszem , czasami jest ciężko bo wypłaty narazie są małe , ale dajemy radę. Często rozmawiamy " Co by było gdyby .. ? " i wtedy właśnie każda z nas płacze. Bardzo zżyłam się z Carą jest naprawde świetna! Wybaczyłam jej to że spała z Harrym , ponieważ to już zamknięty dla mnie rozdział. Co mam jeszcze napisać? Nie mam pojęcia. Życie tutaj , jest bardzo proste. Praca , dom , praca , dom i nic więcej. Nie mam czasu na rozrywki jak kiedyś.
Myślę , że powinnam już skończyć list , aby zachować kilka rzeczy do następnego.
Do listu , dołączam ci również moje aktualne zdjęcie , tak wiesz , abyś nie zapomniał jak wyglądam ^ ^.
POZDRÓW KAŻDEGO Z OSOBNA! 

Kocham was.
Nathalie.


- Co robiłaś? - Cara weszła do kuchni stawiając torby z zakupami na blacie.
- Pisałam list do Nialla. Nie mogę się od niego tak całkowicie odciąć..
- Mówiłaś ze chce się odciąć od przeszłości.
- Niall jest przyszłością. - Zapakowałam list do koperty , ubrałam się i postanowiłam go odrazu wysłać. 
Spokojnie przemierzałam ulicę LA w kierując się do najbliższej poczty.  Mijałam setki ludzi ale jeden przykuł moją uwagę najbardziej. Lokaty chłopak stojący tyłem do mnie. Wyglądał tak samo jak.. Podeszłam do niego bliżej i szarpnęłam za płaszcz. Chłopak nerwowo obrócił się wyrywając mi płaszcz z ręki. Otworzyłam buzie ze zdziwienia a moje źrenice zrobiły się tak małe , że chyba na chwile zniknęły. 

34 komentarze:

  1. Uhuhu . Jestem pierwsza <3 ^^ Rozdział jest świentnyy ;o o matko , ciekawe czy to będzie Harry ? ;o nienawidzę go za to co zrobił Natt, ale jednak ciale mam nadzieję ze kiedyś będą razem. Bardzo się też cieszę że Natt zaprzyjaźniła się z Carą . ;)) Teraz zżera mnie ciekawośc co będzie w następnym rozdzile. Nie nawidzę keidy trzymasz mnie w takiej niepewności . :D Z niecierpliwością czekam nn. ;* Pzdr *.* ~Karolcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana znowu w takim momencie proszę Cię nie trzymaj mnie w tym napięciu długo! Nie wytrzymam! Pisz i dodaj następnego jak najszybciej! Kocham CIĘ: *

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham cię ale blagam niech Natt bedzie z Niallem.Next!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kocham to czekam na next czyżby Harry?
    W wolny czas może zajrzysz??
    ---> http://do-not-ever-let-you-go-without-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam,z utęsknieniem na następny rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny rozdzial jak zwykle ;) coz tu duzo mowic... czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na nn Boze to bedzie Harold zobaczycie wszyscy stawiam na Harolda :D Pozdrawiam I zycze weny Zuzia @Zuzupec <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Przepraszam, że to powiem ale moim zdaniem to opowiadanie straciło sens bo kurwa sorryy ale która normalna dziewczyna wybaczyła by coś takiego, a Nathalie jeszcze usnęła razem z Harrym sory ale to jeż już przegięcie kurwa harremu zawsze się wybaczy, harry jest słodki, harry sie zmienił przekro mi ale straciłaś fankę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. nie widać jak Niall się stara ?!? harry to kurwa harry tamto co jakby harry zajebał Niall'a to Natalie też by mu wybaczyła, żeby opowiadanie trzymało się kupy ?!? // post mojego autorstwa

      Usuń
    4. To jest OPOWIADANIE. A nie życie realne. Staram się jak najdłużej je pisać. A ty , gdybyś kogoś kochała , nie wybaczałabyś mu?
      Harry wcale nie jest " arry jest słodki, harry sie zmienił "
      HARRY SIĘ WŁAŚNIE NIE ZMIENIŁ! Gdybyś umiała czytać z sensem to byś to zauważyła.

      Usuń
    5. genialnie dobra jak tak traktujesz swoich fanów to nie długo ich stracisz bo sttraciłaś już jedną fankę ...

      Usuń
  9. Świetny next tylko wg mnie to za dużo tam harrego... ale tak to spk :-) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski !!!!! Dodaj jak najszybciej PROSZE !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam że to już koniec...wszystko było tak idealnie.Ale cieszę się że nie kończysz.Nie chce aby to był Harry...Ja chce aby ona była z Niall'em.On się o nią tak troszczy.A Harry??Nie słyszałam jakiegoś wątku o nim że np.dzwoni do niej lub pisze listy.On ma ją w dupie.Biedna Nathalie.
    Czekam na nexta i pozdrawiam ^^
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne jak zawsze. Ze zniecierpliwieniem czekam na nexta. :* kocham cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyczuwam Harr'ego ^^. Heheh ;) Czekam ne next ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. <3! tylko tyle

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na nexta :* boskie

    OdpowiedzUsuń
  16. O BOŻE! Prze genialny rozdział <3 Zdecydowanie jeden z najlepszych *_* Trochę smutno, że wyjechała, ale jestem pewna, że się ułoży <33 Czekam nn ;****

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski czekam z niecierpliwością na next :* :*

    OdpowiedzUsuń
  18. szybko next <33 ma byc zniallem

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju...
    Boskie!
    Nie wiem co napisać!
    Szybko następny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz, nie słuchaj różnych komentarzy mówiących o tym, że to jest bezsensu. To jest TWOJE opowiadanie i pisz je, jak chcesz :) Mi się podoba, trzeba przy nim trochę myśleć, akcja się komplikuje i to jest ciekawe. Nikt nie spodziewałby się takiego obrotu sprawy, że Nath zaprzyjaźni się z Carą, że Hazzę zaczną dręczyć wyrzuty sumienia i, ku własnemu zdziwieniu, uczucie, którym darzył Nath chyba nie wygasło, jej również nie jest łatwo zostawiać go tak po prostu. Cóż, pewne przysłowie mówi, że "pewnym osobom pozwolimy wracać zawsze" i to jest tego przykład, chociaż oni do siebie nie wrócili, to jednak nie jest ich koniec. I tutaj dodatkowo pojawia się Niall, który również czuje coś do Nath, opiekuje się o nią, był z nią w trudnych chwilach, i to właśnie z nim Nath wiąże swoją przyszłość. Ale nic nie jest pewne i coś czuję, jak znowu zaskoczysz nas jakimś ciekawym zwrotem akcji :D O lol, rozpisałam się... :D hahaha, trzymaj się, pozdrawiam i życze weny ;* <333
    PS. No i, oczywiście, Nath musi spotkać się ze swoją "Rodziną" :)
    PPS. hahahaha "domek" mnie rozwalił, kiedy go zobaczyłam... XD

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurcze, a miało byc tak pięknie xd ;) next!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne czekam na next w wolny czas zapraszam do mnie
    -------> http://do-not-ever-let-you-go-without-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. dodasz dzisiaj ????

    OdpowiedzUsuń
  24. HARRY! ♥
    Cofam wszystkie złe rzeczy, które powiedziałam na niego!
    Sami i Harry muszą być razem! ♥ ohh.. ♥ Czekam na następny! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ZAJEBISTE!!! KOCHAM TWOJEGO BLOGA!!! CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ NA NEXTA!!!
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  26. blagam dodaj dzisiaj !!!!!

    OdpowiedzUsuń