środa, 28 sierpnia 2013

Część 3

Do rozdziału wykorzystałam REALISTYCZNE konto Harrego i fikcyjne swoje. Zdjęcia są wzięte z neta ale mają przedstawiać Harrego i Natt. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Przypadek ~

- Tak . To randka - Po tych słowach zrobiłąm sie czerwona jak burak ! - Lubie kiedy sie rumienisz. - Dodał po chwili . 10 minut później byliśmy w centrum Londynu. Podjechaliśmy pod kino.  Było tam zadziwiająco pusto. . 
Złapał mnie za ręke , splótł nasze palce między siebie i udaliśmy sie do kinowej kasy. Harry kupił bilety na film " Wiecznie Żywy ". Fim  o miłości między człowiekiem a truposzem. Haha ! Uwielbiał kiedy mówiłam "Truposze/Truposz" xD. Po filmie udaliśmy sie do restauracji. Jednej z najdroższych. Harry mnie troche przerażał. Nie przywykłam do takich "luksusów" wolałam iść na pizze :o
- Więc miałas mi coś powiedziec . Nie chciałaś przed domem wiec ... - Zaczą niepwenie Hazz.
- Ah tak ..! Więc ja wcale nie chciałam tu przyjeżdżać. Ciocia sie WCALE mną nie interesuje ... Olewa mnie totalnie. Spójrż. Jest już 21:30 a w domu miałamm być przed 21. Wcale sie mną nie interesują. A jak przyjde zapewne ciocia rzuci tekst " o raczyłaś wrócić " i pójdzie gdzieś tam. - Mówiłam a na mojej twarzy pojawiał sie smutek. 
- To nie możesz wrócić do kraju .. - Zapytał zdziwiony -No tak nie możesz bo ci nie pozwole. Zrobie wszytsko by zatrzymać cię przy sobie - Dodał po chwili ują moją ręke. 
- Harry , o czym ty mówisz ? 
- Co .. ? Nie , o niczym . - Póścił moją ręke. Kelnerka przyniosła nam zamówione dania , zjedliśmy w ciszy i czas było się pożegnać.  Oczywiście w międzyczasie robiliśmy sobie mase fot.
- Harry , moge wstawić kilka naszych zdj na TT ? - Zapytałam podczas drogi powrotnej. Po 15 minutach staneliśmy pod moim domem . Była 22:15 
- To czas sie porzegnać - Powiedziałam ze smutkiem
- Hej ... Mała. Nie bądź smutna. Spotkamy sie i to nie raz - Powiedział i pocałował mnie w policzek.  Po tych słowach usmiechnełam sie i poszłam do domu. Ciocia i wujek już spali więc poszłam na góre. Wziełam prysznic , przebrałam sie w krótkie spodenki i szeroką czarną bluzke. (Pidżame). Weszłam na TT. Miałam jedną prywatną wiadomość. Kliknełam na koperte.
:
@Harry_Styles : Wiedziałem że cie znajde księżniczko :*
Ja : Ale jak !? Harry , jesteś niemożliwy ♥. Wstawiłeś już zdjęcia ? Nie chce tego zrobić jako pierwsza boje sie troche .
@Harry_Styles : Ale czego sie boisz ? 
Ja : Sama nie wiem.. Daj mi znać jak ty wstawisz.
@Harry_Styles : Już : )
Ja : Serio ?! Tak szybko .. ? :o
@Harry_Styles : Nie wierzysz ? Sama zobacz (podaje mi link) - Klikam i otwiera mi sie zdjęcie. 
                     @Ja_Se_Serio . Najwspanialszy dzień na świecie. Dziękuje xx
Czytając to miałam łzy w oczach. To zdjęcie zrobił ochroniarz Harrego który jechał z nami do kina. Ten moment zapamiętam do końca życia ! Postanowiłam nie byc mu dłużna.


 @Harry_Styles Dziękuje za wszystko co zrobiłeś i powiedziałeś dzisiejszego dnia. Dzięki tobie nareszcie sie uśmiecham. Widzimy sie niebawem <3.

4 komentarze:

  1. Kiedy będzie następny??? Już nie mogę się doczekać <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty :* 8* Właśnie kiedy następny ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie !;o kocham to *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko mi się to wgl nie podoba?xD

    OdpowiedzUsuń