wtorek, 27 sierpnia 2013

Część 1

Przypadek ~

Własnie wysiadłam z samolotu. Na wakacje przyleciałam do Londynu. Po co ? Właściwie nie wiem. Mama "wysłala" mnie do cioci i wujka bo musiała wyjechać w delegacje na 3 miesiące. Byłam na nią zła że nie mogłam zostać z babcią w rodzinnym mieście... Ten dzień zaczą sie koszmarnie , bo zgubiłam słuchawki więc cały lot sie nudziłam. A trwał kilka godzin !  Byłam już na holu i czekałam aż moje walizki wyjadą na taśmie. Po chwili zauważyłam że jadą więc siegnełam po nie ręką. Złapałam i szybko ściągnełam z taśmy. Powoli się odwróciłam w strone wyjścia i nagle ktoś gwałtownie na mnie wpadł. Nie dosć że mnie wywrócił to jeszcze rozlał na mnie swoją kawe! Na szczęście nie była gorąca. -_-
- Ała !! Uważaj jak chodzisz ! - Krzyczałam leżąc obolała na ziemi.
- Nie zauważyłem cie. - Był wysokim chłopakiem w kapturze na głowie i czarnych okularach.
HARRY
- Wybacz , ale twoje niewypowiedziane "przepraszam" nie zwróci mi nowej bluzki .. - Powiedziałam ze złością i sarkazmem. Chłopak pomógł mi wstać. Gdy sie nachylił spadły mu okulary i ujrzłam jego piękne zielone oczy. 
- Jestem Harry. - Powiedział z uśmiechem i pozwolił ukazać sie swoim dołeczkom. --->
- Natalia. Dla przyjaciół Natt. - Powiedziałam lekko zszokowana tą całą sytuacją. 
- Może pozwolisz porwać sie dziś na kawe ? Może w taki sposób zrekompensuje ci twoją bluzke. Ale jeśli chcesz moge ci ja odkupić , to nie problem. - Uśmiechną sie. Jego dołeczki *-* nie mogłam odmówić.
- Hm.. Raczej tak ubrana nie pójde. Może podam ci sw numer telefonu i umówimy sie na jutro albo dzis wieczór jeśli oczywiście masz ochote. A z bluzką daj sobie spokój. Mam ich wiele. Jedna w tą czy w tą niczego nie zmienia. - Powiedziałam czerwieniąc sie na maksa.
- Dobrze. Ale teraz odwioze cie do domu. Nie będziesz przecież paradowała po całym mieście w bluzce z brązową plamą. Chodź. - Powiedział , wzią ode mnie walizki i udaliśmy sie do wyjścia.
- Harry.. Ale .. Nie znamy sie a ty chcesz odwozić mnie do domu ?
- Spokojnie piękna. Masz , załóż to. - Powiedział i podał mi (jego) czarną bluze i okulary. Założyłam je popiesznie i wyszliśmy. Przed samochodem Harrego stało 5 chłopaków ubranych na czarno. Troche sie wystrzasyłam i cofnełam do tyłu chcąc wejsć spowrotem na lotnisko. Uciec gdzieś i nie wychodzić już wcale. Harry zobaczył mój strach i złapał mnie za ręke ciągnąc do samochodu.
- To twoja nowa dziewczyna Styles - Uśmiechną sie jeden z nich.
- Nie twój interes Josh...- Po tych słowach otworzył mi drzwi do samochodu , wsiadłam jako pierwsza i odjechaliśmy.
- Harry... Ja.. Kto to był ? Boje sie.- Zaczełam mówić zdenerwowana i wystraszona. 
- Ej .. Księzniczko..  Nic sie przeciez nie stało. Dlaczego mam mieć problemy ? Bo pokazałem sie ze  śliczną dziewczyną ? - Mówiąc złapał mnie za ręke. Bardzo sie zawstydziłam. A na twarzy pojawił sie szeroki uśmiech.. Po 20 minutach dojechaliśmy pod dom mojej cioci. Nie był on wielki i "bogaty". 2 pietrowy domek jednorodzinny na przedmieściach. 
- To tutaj. - Kierowca sie zatrzymał. - To do zobaczenia - Dodałam i już chciałam wysiadać ale chłopak mnie zatrzymał.
- Hm.. Wydaje mi sie że o czymś zapomniałaś... - Powiedział z uśmieszkiem.
- Tak .. ? A o czym ?
- O podaniu mi swojego numeru , o walizkach i o pożegnaniu się. :D
- Ah ! No tak walizki . - Powiedziałam ze smutkiem w oczach. Nie chciałam podawać Harremu swojego numeru. Nie chciałam żeby jego koledzy mieli do mnie jakieś ale.. Bałam sie ich. Wyglądali jak terrotysci.
- Obiecałas że dasz sie porwać na kawe - Powiedział i ukazał swe piękne dołeczki.
- Eh .. Nie moge ci odmówić gdy tak sie uśmiechasz. - Zawstydziłam sie.
- Pomoge ci z walizkami.
- Harry , nie. Ciocia nie będzie zadowolona
- Kochanie , przestań. Co mnie to interesuje ? . - Po tych słowach przytulił mnie do siebie.

10 komentarzy:

  1. rozdział fajny ale znalazłam kilka błędów :/ mogłabyś informować mnie na tt lub fb o następnych? z góry dziękuje <3
    tt: @Stylesowaa
    fb: https://www.facebook.com/ewelina.starwicka

    OdpowiedzUsuń
  2. Boooooooski. Historia trochę mi przypomina takie opowiadanie o 1D "it's just a scar". Ale to też jest ekstra!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny rozdział! kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny rozdział! kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny rozdział! kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam Twoje opowiadanie od początku xd i teraz będę musiała czekać na część,na której skończyłam czytać :D Co do Twojego opowiadania, to jest boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. załóż to. - Powiedział i podał...
    A ja pzeczytałam Powiedział mi pedał xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej jak główna sie główna bohaterka w rl ?

    OdpowiedzUsuń