czwartek, 20 marca 2014

Rozdział 65


- C-Co Ty robisz? - Odsunęłam się od niego gwałtownie wyrywając nadgarstki z jego uścisku.
- No przyznaj , tęskniłaś za tym.
- Co tu się dzieje ? - Niall wyszedł patrząc na Harrego z wściekłością.
- Nic , rozmawiamy. - Loczek odwrócił się i wszedł do domu a ja bez zastanowienia wtuliłam się w blondyna. Delikatnie objął mnie i cmokną w czubek głowy.
Do obiadu wszyscy spędzaliśmy czas w ogrodzie przed domem. Byłam bardzo zmęczona , te 4 dni naprawdę mnie wykończyły. W szczególności ,że mieszkałam z Harrym. Gdyby nie ciąża i brak pieniędzy odrazu wyprowadziłabym się z LA.
- Nathalie , idziemy na plaże , idziesz z nami? - Uśmiechnięta Perrie stanęła przede mną w kostiumie trzymając ręcznik.
- N-Nie , dzięki.
- No chodź! - Niall podbiegł w samych spodenkach. Ma takie boskie ciało.
- Nie , naprawdę. Nie chce. Położe się.
- Ty ciąglę leżysz. Chodź! - Pociągną mnie za ręke i wręcz siłą wepchną do pokoju. Założyłam spodenki i cienką zwiewną bluzkę. Poprawiłam włosy i przejrzałam się w lustrze. Znośnie.

Włącz *muzyka*

Zbiegłam na dół gdzie wszyscy już czekali.
- A Ty nie w kostiumie ? - Zdziwiony Niall cmokną mnie delikatnie w policzek i złapał za rękę.
- Nie , nie mam zamiaru wchodzić do wody. - Uśmiechnęłam się i wzięłam ręcznik leżący na szafce. Wyszliśmy i udalismy się na mało zaludnioną plaże. Znaleźliśmy odpowiednie miejsce i rozłożyliśmy się łapiąc naprawde dobry humor. Gdy wszystko było gotowe rozebrali się i pobiegli do wody. Nałożyłam okulary przeciw słoneczne Nialla i obserowałam jak dobrze bawią się razem. Zsunęłam z siebie spodenki zostając w samych majtkach od kostiumu i bluzce. Coraz mniej rzeczy się na mnie mieściło. Za dużo przytyłam.
Położyłam się wpatrując w niebo. Ten pocałunek z Harrym.. Ta myśl nie dawała mi spokoju.
- Nathalie! No chodź do nas! - Rose pomachała do mnie i chlapnęła wodą.
- Nie! Poleżę! - Uśmiechnęłam się do niej i wróciłam do poprzedniej pozycji , jednak szybko coś zasłoniło mi słońce. Otworzyłam jedno oko a nad moją twarzą wisiał Niall szczerzący się jak głupi.
- I czego się cieszysz? - Podniosłam głowę i pocałowałam go krótko.
- Bo słodko wyglądasz. No chodź do nas. Proszę. Chociaż stój z zanurzonymi kostkami!
- No chodź. Chcemy zrobić sesje prosze,prosze,prooosze! - Perrie kucnęła obok i złapała mnie za rękę pomagając wstać.
- No dobra. - Uśmiechnęłam się i poszłam z przyjaciółmi.
- To kto pierwszy robi zdjęcia? - Niall stał z aparatem patrząc na nas.
- Ten kto go trzyma. - Zaśmiałam się i przytuliłam do dziewczyny loczka. Jest naprawdę przemiła i kochana.
Niall zaczął robić mase zdjęć.
Oto kilka z nich :
Nathalie
Rose
Liam
Nathalie
Rose
Cara


Bawiliśmy się świetnie aż do wieczora. Było naprawdę spokojnie, Harry i Rose byli szczęśliwi i co chwile okazywali sobie bardzo namiętną czułość. Cały dzień spędziłam z Niallem na kocu lub w wodzie.
- Nathalie , mam pytanie. - Spojrzał na mnie gdy siedzieliśmy na piachu próbując wyschnąć.
- Jakie? - Uśmiechnęłam się , ale jego mina odrazu zniosła uśmiech z mojej twarzy.
- Odkąd przyjechałaś , uważnie Cię obserwuję. Nathalie czy Ty... - Zamilkł.
- Czy ja?
- Jesteś w ciąży?
- C-Co? - Spojrzałam na niego z przerażeniem nie wiedząc co powiedzieć. Moje najgorsze koszmary się spełniły. Co mam mu odpowiedzieć ? Skłamać? Powiedzieć prawdę?
- Odpowiedz.
- Niall ja..


Przepraszam misie że taki krótki ale chciałam napisać wam nexta jak najszybciej ♥
Kocham was  ~

DZIĘKUJE WAM ZA PONAD 9 TYS WEJŚĆ!
TO NIESAMOWITE! 
DZIĘKUJE! DZIĘKUJĘ! DZIĘĘKUJE!
K O C H A M   W A S ♥

Czytasz = Komentarz

24 komentarze:

  1. No nie mogla mu chociaz odpowiedziec i booooski

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju cudny, next szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. N a j l e p s z e .... o p o w i a d a n i e .... e v e r ... <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne czekam na nexxxt w wolny czas zapraszam do mnie
    ---> http://harry-fanfiction-natt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. loffki lol zajebisty ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. jak blog świetny to i wyświetleń dużo <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Powie mu wreście tą cholerną prawdę ?? >.< Czekam na next'a ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. jeeeeee, ona musi mu powiedzieć prawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. BOŻE BOSKI !!!!! <3 NAJLEPSZE OPOWIADANIE NA ŚWIECIE !!!!!!!!!!!!! ;) DODAJ JAK NAJSZYBXIEJ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! <3 proszę next <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oo jezuuuuuu !!!!!!!!! czekam na next *.* byle szybko blagam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, umiesz trzymac w napięciu :),,,czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDO !!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny,! prawde niech powie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku... Super jak zawsze! Czekam! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny !!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozdział WIELKI !!!!! dodaj jak najszybciej !!!! życzę weny !! <3 :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudoo <33
    Dawno mnie nie było, wchodzę a tu 3 nowe rozdziały ... najlepszy prezent na świecie <3 Ale naprawdę smuci mnie to, że nie długo koniec :c Co ja będę robić? :CCC

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham cie i twoja wyobraznie !!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiem,że nie skomentowałam tamtego i za to bardzo przepraszam ale miałam kare :/ Niech ona powie mu prawde!A co do tego pocałunku z Harry'm...Co oni odpierdalają?
    Aaaaa tak się jarałam kiedy przeczytałam datę ślubu.Dlaczego?Bo mam tego dnia urodziny <3
    (Dawniej AgAtA)
    Zapraszam do mnie :) http://zycie-potrafi-zmieniac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń