czwartek, 6 marca 2014

5 lat wcześniej

Rozdział wyjaśniający!
NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z NASTĘPNYM ROZDZIAŁEM!



- Summer! - Krzyknąłem siedząc na kanapie.
- Tak?
- Gdzie Lellie?
- U rodziców. A czemu pytasz? - Usiadła obok i złapała mnie za ręke.
- Z ciekawości. Od kilku dni znika na kilka godzin a później ukrywa się w pokoju.
- Spokojnie Harry , to moja siostra jeśli coś będzie się działo , powiadomie Cię.
- Nie podoba mi się, że spotyka się z tym Niallem. On zagraża mojemu gangu. Co jesli wsypie nas? Trafimy do więzienia na dożywocie!
- Wyluzuj kochanie. Będzie dobrze. - Usiadła na mnie okrakiem i złączyła nasze usta w namiętnym pocałunku.





- Summi , wiem że mam dopiero 16 lat , ale bardzo Cię kocham. Chce żebyś została kobietą mojego życia.
- Harry.. Boje się o Ciebie. Jesteś bardzo młody , a ryzykujesz życiem. Skończ z tym proszę. Dla mnie , dla nas.
- Nie. Nie zrezygnuję. Gang to całe moje życie. Po to się urodziłem.
- Urodziłeś się by zabijać!? - Zeszła ze mnie stając naprzeciwko. Byłą zła , wyglądała tak cholernie sexownie.
- Nie. Urodziłem się , by chronić osoby które kocham. A kocham Ciebie.
- Ja też Cię kocham Harry.

* Następny dzień. *

- Zayn nie zgadzam się! - Krzyknąłem na kumpla wysiadając z auta.
- Nie obchodzi mnie to Harry. Nie Ty tutaj dowodzisz.
- NIE BĘDZIESZ MNĄ RZĄDZIŁ! Nie pozwole żeby Summer brała udział w tej akcji!
- Zamknij się i idź po nią. Zaraz jedziemy. -  Trzasnąłem drzwiami auta mulata i pobiegłem po moje słoneczko. Wyjaśniłem jej co i jak. Zgodziła się mimo wielkiego strachu. Chwyciłem ją za rączke i pomogłem wsiąść do auta.
- Wyglądasz zbyt niewinnie. Monica pomoże Ci na miejscu. - Wsunęła się głebiej w siedzenie i obsunęła sukienke bliżej kolan.
Na miejscu Mo rozdarła trochę jej delikatną sukieneczkę , odsłoniła nogi i biust. Krew w moich żyłach zaczęła pulsować.
- Kocham Cię Misiu. Uważaj na siebie. - Przytuliła mnie bardzo mocno. Coś tu jest nie tak. Nigdy się tak nie zachowywała. W jej oczach ujrzałem łzy , kiedy się odsunęła.  Mam złe przeczucia.
Po godzinie akcji usłyszałem strzał. Niall wybiegł z pomieszczenia w którym był z Summer. Ona jednak nie wybiegła. Moje źrenice rozszerzyły się do granic możliwości. Rozglądałem się bardzo dokładnie wyczekując aż wyjdzie. Jednak nie wyszła. Broń wypadła mi z rąk wystrzelajac automatycznie w ściane. Opadłem na kolana a w moich oczach pojawiły się łzy.
- Harry? - Zayn chwycił mnie za ramie i podniósł.
- Nie dotykaj mnie. Wiedziałeś że tak będzie , Wiedziałeś że ona zginie!
- Nie wiedziałem. Zaryzykowałem
- ZARYZYKOWAŁEŚ ŻYCIEM MOJEJ KOBIETY ŻEBY ZABIĆ TWOJEGO BRATA!?! JESTEŚ CHORY MALIK! CHORY!
- Przestań panikować dzieciaku. To uczyni Cię silniejszym. Pożegnaj się z nią bo jej ciało zaraz wyląduje w rzece.
- Jaja sobie robisz?! - Spojrzałem na niego z wściekłością.
- Idź. - Wszedłem do pomieszczenia. Krew była na wszystkich ścianach a moje małe słoneczko leżało na środku w kałuży krwi.

***

Obudziłem się cały spocony i ledwo oddychałem.
Znów ten cholerny sen. Nienawidzę go.
Nathalie tak cholernie przypomina mi Summer... Kurwa.
Takie same charaktery , uczucia , wspomnienia , głos , zachowanie , oczy.
Zwariuje. A co jeśli... Co jeśli nie kochałem Nathalie.. Tylko Summer, którą w niej zobaczyłem?



***                                            ***                                             

Owszem , mam aska c:


Pytajcie , obserwujcie , lajkujcie , hejtujcie róbcie z nim co chcecie ^ ^
Na asku również mozecie zadać mi pytania zwiazane z całym powiadaniem jak i z moją prywatną osobą :)))

KOCHAM WAS ♥

24 komentarze:

  1. To wiele wyjaśnia..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko się komplikuję! Ale fajnie że nam to wytłumaczyłaś. Czekam na następny rozdział. Założę się że jak zwykle wydostaniesz się z trudnej sytuacji i naprostujesz sprawę. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. nadal nnie rozumiem XDD to był sen ? kogo ? harry'ego ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twojego bloga *__* ale przydałoby się trochę takiej akcji w stylu jak Nath była w ich 'Gangu' ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. omg omg <3333

    OdpowiedzUsuń
  6. Awwwwww... <3 Uwielbiam ten blog, ostatnio się trochę pokręciłam w nim ale to już naprawdę WSZYSTKO wyjaśnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. okokokokOKAY?! :-) czekam na nexta xx
    /Paro

    OdpowiedzUsuń
  8. No Porfafor ._. Bez jaj -,- Jak już Niall jest z Nath to niech z nią będzie i żeby Harry się nie wpieprzaał

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaa !! <33
    Niech Nath bedziez z Harrym<3

    OdpowiedzUsuń
  10. biedny Harry, stracił kogoś bliskiego :c nie spodziewałam się tego :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję,że to wyjaśniłaś bo nie rozumiałam...szkoda mi Harry'ego i Nath.Harry'ego dlatego że stracił kogoś bliskiego.Nath dlatego że zakochała się w Harry'm bez odwzajemnionej miłości,bo Harry kocha Summer nie naszą Nath :(
    Pozdrawiam ^^
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak.. ty to ... WooooW :* Dziękuje Ci że piszesz dla nas i NEXT!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie,ale dawajjj 61 <3333

    OdpowiedzUsuń
  14. Musisz dodać następnego ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na nex
    I dzięki za podanie aska

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka, mam pytanie... tak na oko za ile będzie next?? Nie chcę się naprzykrzać... nie spiesz się jak masz dużo na głowie. :) Pozdrawiam Julka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzięłaś imiona z opowiadań M Horanson. -,- To jest mega podobne do Blacka -,-

    OdpowiedzUsuń