poniedziałek, 26 maja 2014

BARDZO WAŻNA NOTKA!


Hej Moje Kociaki!

Postanowiłam, że napisze wam tą notke, bo zaczęło mnie denerwować, znaczy, zaczęły mnie denerwować wasze komentarze odnośnie mojego opowiadania.

A mianowicie chodzi mi o te, w których mówicie, że się zawiedliście, że spaprałam sprawe, że to opowiadanie robi się nudne itp.

JEST TO MOJE NAJDŁUŻSZE OPOWIADANIE

I podejrzewam, że Ty (zwracam się do osób które tak piszą) napewno nie dałbyś/dałabyś rady dociagnąć takiego opowiadania do 83 rozdziałów.

To opowiadanie jest moim dzieckiem. Moją malutką kruszynką. Jest dla mnie najważniejsze ze wszystkich, bo odniosło największy sukces. Jest takim pierwszym poważnym.

Wiem, ze niektóre rozdziały nie spełniają waszych oczekiwań, ale i tak długo to ciągnę. Mogłam zakończyć pisanie, na śmierci Harrego.
Ale DLA WAS pisałam dalej. Teraz po prostu skończyły mi się pomysły.

Jestem rozdarta między Niallem i Nathalie a Harrym i Nathalie.

BIORE POD UWAGE TO, ZE WIELE Z WAS CHCE ŻEBY NATH BYŁA Z HARRYM. 

Sama nie wiem co zrobić i nie wiem jak dalej potoczy się życie Nath. Ups..

24 komentarze:

  1. Och nie zwacaj uwagi na takie komentarze bo one tylko ci zazdroszczą !
    Dobrze wiem że jak jest trudno pisać bloga a szczegulnie tak długiego .
    niema co się dziwić że to twoja perełka bo ten blog jest jedyny w swojim rodzaju ! Ty się starasz aby każdy detal był idealny, aby każdemu się podobał ,a one nie umią tego docenić . Echhhh nie rozumiem ich a i tak wogule to ja jestem za niallem :-) czekam na nexta buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem jak to jest. Ja również piszę bloga i strasznie cię podziwiam. Jesteś moim wzorem. Kocham cię! Masz niezwykłą cierpliwość a na dodatek ciekawe pomysły i za to cię podziwiam. A wszystkie rozdziały co do jednego są ekstra! Nie wiem co innym się nie podoba przecież powinni uszanować to że akurat to się dzieję a nie coś innego. Wiem że próbujesz napisać to tak jak aby nam się podobało ale powinnaś pisać to tak jak ci serce mówi co jest niekiedy ciężkie. Dzięki tobie zaczęłam również pisać i mam nadzieję że mój blog będzie równie dobry jak ten.
    Ps. Nie zwracaj uwagi na niekture dziewczyny. Licz się ze swoim zdaniem. Jeśli będziesz miała ochotę popisać to się odeezwij ♥ Chętnie doradze w każdej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. NATHALIE Z NIALLEM XDDD <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie, niech będzie zNiallem ♥ // Dulaaa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się nimi! Dzieci nie mają swojego życia i siedzą tylko i czekają jak co 5 min bd wstawiać rozdziały napisane jeszcze ich słowami! Jeśli mają tak wiele pomysłów i coś im nie odpowiada niech napiszą swoje a wtedy pogadamy i zobaczymy czy dotrwają choć by do 20 rozdziału -.- W każdym bądź razie ja uwielbiam TO opowiadanie, napisane przez CIEBIE i błagam dokończ je bo jest zajebiste! :* Na te idiotyczne komentarze nawet nie zwracaj uwagi + fajnie że liczysz się z nami w tym opowiadaniu :P Czekam na decyzje i życzę dużo cierpliwości do idiotycznych autorów niektórych komentarzy ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. powinna być z niallem , proszę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele z nas chce żeby Natt była z Niallem,nie przejmuj się nimi czekam na następny rozdział ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Niall'em* ;)
    Kocham twoje opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. #teamNiall :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj sie nimi! ;) Lepiej żeby Natt była z Niall'em :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie! Nie!! Ona nie może być z Harry'm! On ją skrzywdził! Wy byście były z chłopakami którzy was skrzywdzili?! Bo ja na pewno nie.
    Czemu się przejmujesz innymi? Po prostu są głupi, że piszą coś co Cię krzywdzi. Masz też życie prywatne.

    OdpowiedzUsuń
  12. powaliło ich chyba xD żaaaal :O Blog jest cudowny czasem rozdział jest spokojniejszy, ale i tak zajebisty :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nath + Harry!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest twój blog i ty decydujesz o tym co piszesz mi sie podoba i nie zmieniaj żeby Nath byla z Harrym zostaw ja z Niallem

    OdpowiedzUsuń
  15. To cię doskonale rozumiem, bo mnie też to strasznie wkurza, że ludzie piszą takie rzeczy, no ale taki jest świat.. ;/ HAAHA masz podobnie jak ja... xd Niby cała historia zaplanowana, ale jak się pisze to się pozmienia to i owo. Jak z tym końcem, kiedy Harry umarł xd ;p HEHe ;p Wiem że trudno ci jest wybrać.Myślę, że ten cytat Ci w tym pomoże "Jeśli kochasz dwie osoby. Wybierz tą drugą, bo jeśli naprawdę kochałbyś tą pierwszą nie pokochałbyś tej drugiej" :) Życzę Ci weny, wybrania dobrej decyzji i nwm czego xd ;p Wszystkiego dobrego xd :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Niallem !!!

    Super piszesz nie zwracaj uwagi na inne dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham cię i tego bloga wole żeby była z Harrym

    OdpowiedzUsuń
  18. Również wolę, żeby była z Harrym! ♥ :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przejmuj się tymi komentarzami!
    Jestem ciekawa czy powiedzieliby Ci to w twarz! Pewnie nie...
    Wolę, żeby Nath była z Harrym, ale ostateczną decyzję podejmiesz TY :*
    Pozdrawiam i życzę weny!
    TEAM HARRY

    OdpowiedzUsuń
  20. Hazz xD możesz jeszcze Willa wciągnąć hahaha xD Love You mi tam nic nie przeszkadza czekam na nexty i koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością chciałabym Ciebie powiadomić, że Twój blog został nominowany do Bloga Miesiąca Maja. Wszystkie informacje znajdziesz na stronie, a jeśli będzie coś niejasne to pisz do nas na maila. ( spis.od@gmail.com )
    http://spis1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Okay :/ Wg mnie w "realu" Nath powinna być z Niall'em bo to dobry opiekuńczy chłopak - w końcu wzięli też ślub. Ale w opowiadaniu fajnie by było , gdyby wybrała (choćby tymczasowo) Harrego - dałoby to może więcej akcji ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Niall i nath forever ♡♥

    OdpowiedzUsuń