sobota, 19 kwietnia 2014

Rozdział 75 - THIS OVER ?


Złączyłem nasze usta w namiętnym pocałunku a dłonie przeniosłem na jej pośladki. Nie była w stanie mi się oprzeć. Całowałem ją coraz zachłanniej. Oddawała każdy pocałunek.
Złapałem ją za uda i podniosłem do góry. Oplotła mnie nogami w pasie i pogłębiła pocałunek. Nasze języki walczyły o dominacje , ostatecznie ja wygrałem. Przeniosłem ją do sypialni i delikatnie położyłem na łóżku. Nie protestowała , kiedy ściągnąłem z niej bluzkę. Tak bardzo tęskniłem za jej ciałem. Przejechałem delikatnie językiem między jej piersiami. Wzdrygnęła.
- Harry , nie powinniśmy. - Podsunęła się do pozycji siedzącej.
- Nie robimy nic złego. Proszę , błagam nie odmawiaj mi. - Wręcz zdarła ze mnie koszule i spodnie. Nie byłem jej dłużny , została w samych obcisłych czerwonych stringach. Jej ciało , cała Ona tak bardzo mnie podniecają , za chwile chyba zwariuję.

* Oczami Nathalie * 

Ja chyba postradałam wszystkie zmysły!
Nie jestem w stanie mu się oprzeć. Tęskniłam za naszym seksem , za jego dotykiem i bliskością. Całował każdy milimetr mojego ciała. Od szyi coraz niżej. Zatrzymał się przy bieliźnie. Złapał ją w zęby i z małą pomocą ręki zdarł ja ze mnie. Pocałował delikatnie wewnętrzną strone mojego uda i jechał coraz bliżej niej.
Ucałował ją delikatnie. Podsunął się do mojego ucha.
- Tak bardzo tęskniłem za jej smakiem. - Oblizał usta przygryzając wargę. Zatkałam usta dłonią tłumiąc jęk podniecenia. Powrócił na poprzednie miejsce i zaczął zabawę. Czym doprowadził mnie do pierwszego orgazmu. Wiedziałam , ze na tym nie przestanie.
Pewna , że on będzie chciał ,abym się odwdzięczyła podniosłam się kiedy skończył.  Pokiwał przecząco głową i położył mnie na plecach. Przysunął się bliżej i delikatnie we mnie wszedł.
Na początku był delikatny i poruszał się wolno.
Długo to nie trwało. Nasz sex , przerodził się w tzw "dziki sex".
Coś , czego Niall nigdy mi nie dał i nie mógł dać. Z Harrym , było mi tak dobrze. Kiedy , po "wspólnym" szczytowaniu opadliśmy zmęczeni na łóżko. Loczek kreślił kółeczka na moim brzuchu opuszkami palców.
- Harry? - Po mieszkaniu rozniósł się głos Rose.
- Do łazienki! Juz! - Krzyknął szeptem. Zgarnęłam swoje rzeczy i pobiegłam do pomieszczenia. Ubrałam sie najszybciej jak to możliwe i zeszłam na dół.
Chłopak bawił się z Emily a Ro patrzyła na mnie podejrzanie.
- Gdzie byłaś?
- W łazience? - Podpowiedziałam ironicznie. - Rozmawiałam z Harrym i ma Ci coś do powiedzenia.
Podał mi moją córeczkę i wziął Rose przed dom. Po chwili wrócili trzymając się za ręke. Harry był zdenerwowany i smutny.
- Wróciliśmy do siebie! - Wtuliła się w niego. Objął ją niechętnie ręką i uśmiechnął się sztucznie.
- To , nie będę wam przeszkadzać. Wpadniemy do was niedługo. Wzięłam torebkę z kanapy i udałam się w pośpiechu do auta. Zapięłam małą w foteliku i ruszyłam.
Co ja najlepszego zrobiłam? Przespałam się z Harrym , Niall mi tego nigdy nie wybaczy!
Zadzwoniłam do Cary i poprosiłam o pilne spotkanie. Od pewnego czasu mieszka w wynajmowanej kawalerce , żeby nam nie przeszkadzać. Podjechałam pod jej blok i pobiegłam na pierwsze piętro.
- Nathalie! Emily! - Przytuliła nas po kolei i zaprosiła do środka. - Jesteś zdenerwowana , coś się stało?
- Ja.. Przespałam się z Harrym.
- CO!? - Upuściła szklankę , którą właśnie trzymała w ręku. - Co zrobiłaś?
- Przespałam się z nim. Nie wiem jak to się stało ja.. Dałam się ponieść emocjom.
- Dziewczyno! Za miesiąc masz ślub , a Ty mówisz mi że " dałaś się ponieść emocjom"?!
- Nie krzycz na mnie! - Usiadłam na krześle i schowałam twarz w dłoniach.
- Przepraszam. I co teraz?
- Nie wiem.. Niall NIE może się dowiedzieć.
- Zdradziłaś Go.
- Co zrobiłaś?  - Głos Nialla rozniósł się po mieszkaniu. Zapadła grobowa cisza. Podniosłam się i patrzyłam na niego z przerażeniem.
- Co Ty tu robisz?
- Przejeżdżałem obok i zobaczyłem Twoje auto. Chciałem zrobić niespodzianke i wszedłem.
- Niall ja...
- Nie tłumacz się. Głęboko w sercu wierzę , że to co usłyszałem , nie znaczy to o czym tak bardzo nie chce myśleć.
- Ale..
- Ciii. Zdradziłaś mnie? - Kucnął obok mnie i wziął w dłonie moją rękę.
- Nie. - Skłamałam. Cara nie wiedziała co zrobić więc kiedy Emily wybiegła z kuchni odrazu poszła za nią.
- Wierzę Ci. - Przytulił mnie i zajął miejsce po drugiej stronie stołu. Było tak blisko. Ale czuję , że chyba mi nie wierzy. Posiedzieliśmy u przyjaciółki jeszcze chwile i postanowiliśmy wrócić do domu. Caly czas mnie obserwował. Kiedy siedziałam na tylnym siedzeniu z Lily napisałam sms'a do Harrego.
_______________________________________________
Do: Harry
Niall prawie się dowiedział. Nigdy wiecej się nie spotkamy.
_______________________________________________

Podjechaliśmy pod dom , Nialler wyjął córeczkę z samochodu a ja poszłam po pocztę. Weszłam do domu rzucając listy na stół. Nalałam sobie wody do szklanki i jak najszybciej ją opróżniłam. Tak bardzo się denerwowałam. Ja wiem , że on mi nie wierzy , przecież to widać. Reszte dnia spędziłam na sprzątaniu , robieniu obiadu i zabawią z Lily.
Mój spokój przerwał dźwięk sms.
________________________________________________
Od: Harry
Nie obchodzi mnie Niall. Chce to powtórzyć. Jesteś cudowna.
________________________________________________
Do: Harry
Przestań! Zapomnij o tym! To nie miało się wydarzyć. Harry,
nie kocham Cię.
________________________________________________

Po tej wiadomosci , już nie odpisał. Był wieczór , więc położyłam Emily spać i poszłam do salonu. Włączyłam TV i zaczęłam oglądać jakiś serial.
- Kochanie , możemy porozmawiać?
- Jasne. - Niall usiadł obok mnie a serce podskoczyło mi do gardła.
- Pamiętasz tą impreze , którą niedawno ogranizował Liam?
- Pamiętam.
- Wypiliśmy za dużo ja nie chciałem. - Schował twarz w dłoniach.
- Niall , co się stało?
- Nie wiem , nikt mi nie chciał powiedzieć , ale obudziłem się z jakąś dziewczyną w łóżku.
- Co? - Serce na chwile mi stanęło. Otworzyłam usta ze zdziwienia.
- Przepraszam. Kocham Cię ponad życie.
- Ja też Cię kocham. Spokojnie. - Przytuliłam go siadając mu na kolanach.
- Wybaczysz mi?
- Oczywiście.
Musiałam mu wybaczyć. W końcu , sama go zdradziłam. Tylko ,dlaczego się przyznał?

27 komentarzy:

  1. Wspaniały!! Boże No rewelacyje!! Czekam na next! Jak najszybciej mam nadzieję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny... Poprostu cudowny !!! <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ! Kocham !Kocham ! Świetne ! <3 Jak najszybciej następny rozdział ! <3
    p.s niech powie mu że spała z harrym xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo matko genialny, cudowny, nie wierze ze zdrazila Nialla 0_o , czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na nexta oby szybko!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo matko! wow... Niall nie wierzę... może zrobił to tylko po to żeby zobaczyć jej reakcję.... sama nie wiem,,
    część jest genialna czekam na nexta :D
    Mrs.Horan

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaaaaaa!!! ten blog mnie opętał xDD <3333333

    OdpowiedzUsuń
  8. LOVE. <33
    CUDOWNY,NIESAMOWITY,GENIALNY,NAJLEPSZY AŻ BRAK MI SŁÓW *__*
    JEJKU. CZEKAM NA KOLEJNY <33

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne ! neext <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski proszę nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko genialny,jak zawsze,przepraszam,że nie komentuje twoich rozdziałów,ale wiedz,że są boskie.Czekam z niecierpliwością na każdy kolejny rozdział i jestem twoją mega fanką.Proszę nie kończ bloga,dla mnie,dla nas.Dla twoich wiernych,na zawsze fanów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Okey Nat zdradziła Niall'a ale on ją też....
    Harry to debil i tyyle mam do powiedzenia.
    Mam nadzieje, że wezmą ten ślub ;3 NEXT XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje ze wyszystko sie ulozy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. mysle ze Niall nie wierzy jej więc przyznajde się do zdrady. Kiedy jej nie zdradzał. Bo mysli ze w ten sposob ona przyzna się do zdrady. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne *__________________________________________* Szybko kolejny rozdział!!!

    http://directionersimaginonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Głupia Nathalie! Głupi Harry! Głupi Niall! Może Niall nie jest taki głupi, ale reszta TAK.
    Nathalie...po co ona zdradziła Niall'a?! On ją kocha! Nie pamięta już co jej zrobił Harry?! Jak przez niego cierpiała?!
    Z kolei Harry...jak on mógł to zrobić swojemu przyjacielowi?! Po co znów zaczyna z Nath?! Zdradził ją, to coś znaczy! I nagle znów chce z nią być?!
    A Niall...to nie dobrze że zdradził Nathalie, ale przynajmniej miał czelność się przyznać do tego.
    Rozdział jest boski! Gdy go czytałam, to aż się we mnie gotowało ze złości! <3
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że Cię nie uraziłam tym komentarzem. Chociaż...nawet nie wiem czym miałabym Cię urazić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuuudowny rozdzial jak zawsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. po co Harry wrócił do ROSE myślałam że będą razem teraz a nie
    a Nath jakby Jakiś chłopak mi zrobił to bym mu nie wybaczyła

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie to Niall zdradził już Nath 2 razy... Wolę, żeby była z Harry'm, nie wiem dlaczego... /Jen

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja wolę żeby była z tym aniołem i co Jen nie twój interes z kim i kiedy 😘😘
    Czekam na nexta xx
    /Paro

    OdpowiedzUsuń
  21. http://harryanddarcybiglove.blogspot.com/2014/04/libster-awards-2.html nominowałam Cię <3
    Świetny blog!
    Nie komentuje ale wiernie czytam każdy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przestawaj pisać! jesteś cudowna! ♥

    OdpowiedzUsuń