poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Libster Awards

Odkąd zaczęłam pisać bloga zostałam nominowana do tego ponad 15 razy. 
W końcu zdecydowałam się przyjąć ową "nominacje".

Jak miło zobaczyć coś takiego na
cudzym blogu

Zostałam nominowana przez:
http://harryanddarcybiglove.blogspot.com/


Co to takiego "Nominacja Libster Awards"?
Jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną pracę". Przyznawana jest dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów* ,wiec daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która CIę nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 blogów (informując ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania:
1. Czemu zaczęłaś/łeś pisać bloga?
2. Kto jest Twoim idolem?
3. Jakie masz zainteresowania?
4. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu.
5. Kochasz swoich czytelników?
6. Co daje Ci chęć do pisania?
7. Jakie lubisz blogi <rodzaj>?
8. Jakie lubisz książki, jakie ostatnio czytałeś/aś?
9. Jakie lubisz filmy, jakie ostatnio oglądałeś/aś?
10. Często się uśmiechasz? Dzięki komu?
11. Czytasz mojego bloga/podoba Ci się?

Odpowiedzi:

1. Kiedyś czytałam opowiadanie o Harrym ,które miało ponad 140 rozdziałów. Tak bardzo mi się spodobało że postanowiłam napisać coś swojego.

2. Idolem? Hm. Nie mam idola. Bardziej idolkę.
Jest nią Miley Cyrus oraz Horanowa <klik>

3. Pisanie , taniec i jazda konna.

4. Miłość , przyjaźń i rodzina.

5. Oczywiście że kocham! Bez nich nie prowadziłabym bloga, zrezygnowałabym.

6. Napewno komentarze. A najbardziej takie długie i pisane prosto z serduszka.
Ale także różne filmy oraz blogi mojej idolki.

7. Fanfiction , Dark-Fanfiction  i fantastyczne (wampiry/wilkołaki/magia)

8. Fantastyczne. " Rozkosze Nocy " (książka o podziemnych i o miłości między człowiekiem a "wampirem")

9. Horrory , Fantastyczne . Aktualnie oglądam " Przypadek 39 " Horror.
A co do obejrzanego ostatniego filmu to. " Czarnobyl. Reaktor Strachu " (horror)

10. Często. Dzięki mojemu kochanemu chłopakowi ♥ (który od dzisiaj będzie pisał każdą scene +18 , tylko jeszcze o tym nie wie xD)

11. W wolnej chwili zabiorę się za czytanie. ♥


* - Jeśli dla was "mała liczba obserwatorów" to ponad 110 tys wyświetleń to.... ok.

NIE NOMINUJE ŻADNEGO BLOGA!
Nie czytam innych blogów niż blogów Horanowej.
Nie odpowiada ona na nominacje do takich "rzeczy" więc nie ma sensu jej nominować.
jedynym blogiem jakiego "czytam" jest blog mojej Pandy < klik > jednak nie jest on dla każdego.

5 komentarzy:

  1. Z ta jazdą konnobyśmy sie dogadały :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Zastanawiasz się co zrobić, aby twój blog bardziej podobał się czytelnikom? Nie wiesz co można zmienić aby twój blog był jeszcze lepszy? Chyba nawet wiem jak ci pomóc!Zgłoś swojego bloga do zreceznowania! Twój blog zostanie oceniony, dzięki temu dowiesz się co możesz zmienić. Zapraszam! http://recenzjefanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 110 tys. To bardzo dużo...! Niech nie przesądzają...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chciałam Cię w żaden sposób urazić jeśli chodzi o tą "małą " liczbe wyświetleń.
    Po prostu uwielbiam twojego bloga,twój styl pisania dlatego Cię nominowałam mimo ,że zasługujesz na wydanie książki bo masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie masz idola ? A 1D ? :OOO PROSZĘ ODPOWIEDZ ! I KIEDY NEXT ?!

    OdpowiedzUsuń