poniedziałek, 6 stycznia 2014

Odpowiedzi Na Pytania

1. Ile masz lat?

* Skończone 16

2. Jak długo zajmuje ci pisanie jednego rozdziału?

* Jeśli mam wene to ok godziny max półtorej. Kiedy jej nie mam nawet tydzień.

3. Jakie masz plany na przyszłość?

* Chciałabym zostać :
- Tancerką (Od dziecka kocham tańczyć)
- Weterynarzem (Uwielbiam pomagać zwierzętom , ogólnie je kocham)
- Pielęgniarką (To ostatnia opcja na prace w przyszłości)

4. Ty jesteś na zdjęciu?

* Nie. To główna bohaterka tego opowiadania.

5. Skąd jesteś?

* Lublin

6. Masz chłopaka?

* Można powiedzieć , że tak.

7. Dasz link do drugiego bloga?


8. Kiedy będzie kolejna część?

* jutro albo pojutrze 

9. Skąd czerpiesz inspiracje.

* Z filmów , innych blogów ,  życia codziennego. Ze wszystkiego z czego się da.

10. Od kiedy piszesz opowiadania?

* Od ok 2 lat. Tak na oko.

11. Jak to się stało że zaczęłaś pisać?

* To bardzo ciekawa historia. Przynajmniej dla mnie.
   To było jakoś wtedy kiedy zaczęłam sie interesować One Direction. Znalazłam bloga o Harrym który miał ponad 140 rozdziałów. Bardzo mnie wciągnął , mnie i moją (już byłą) przyjaciółkę. Gdy przeczytałam wszystkie rozdziały postanowiłam zacząć pisać opowiadanie o Niallu. Napisałam 4 rozdziały i wysłałam je przyjaciółce z pytaniem " Jak ci się podoba? ". Nie powiedziałam ze ja to napisałam. Gdy przeczytała powiedziała , że jest zaje*iste i żebym dała jej linka do tego opowiadania. Wtedy powiedziałam że ja to napisałam. Była mega zdziwiona. Powiedziała że mam talent i że musze coś w tym kierunku zrobić.

12. Napiszesz ksiażke? 

* Nie wiem. Zastanawiam sie nad tym już od dawna. Naprawdę , ale nie wiem o czym miałaby być. Bo przecież nie wszyscy lubią 1D. A o nich opowidania wychodzą mi najlepiej. Spróbuje napisać zwykłe. Również na blogu i zobacze waszą reakcje. Jeśli się wam spodoba , zrobie coś w kierunku napisania ksiażki.

13. Widzisz siebie w przyszłości jaki pisarkę?

* Nie , chyba raczej nie. 
  Nie mam aż takiego talentu żeby iść w takim kierunku.

14. Czy jest jakaś osoba która inspiruje cie do pisania?

* Oczywiście. To Chłopaki z One Direction

15. Jak nazywają się twoi fani?

* Nie mam fanów. 
   Ale moje przyjaciółki nazwały się #Alexandrator i mówią że tak nazywają sie    moi "fani". Zabawne. Nie jestem kimś kto zasługuje na "fanów"

16. Jakiej muzyki słuchasz?

* Różnej. Słucham tego co mi wpadnie w ucho.

17. W której jesteś klasie?

* 3 Gim , ale powinnam być w 1 LO.

18.  Wiesz że piszesz najlepsze opowiadnia?

* Nie pisze najlepszych. Znam wiele innych blogów które są lepsze od mojego. 

20. Wiesz , że wolno piszesz opowiadnia?

* Wiem. Staram sie pisać jak najszybciej ale to naprawde nie zalezy ode mnie. Jeśli mam wene to potrafie pisać nawet całą noc. Jesli jej nie mam nie napisze kompletnie nic. Pustka w głowie.

21. Wiesz , że są one cudwone ale krótkie?

* Wiem. Macie wybór
- Moge wstawiać często rozdziały ale krótkie
lub
- Moge wstawiać rzadko ale długie.

22. Wiesz, że Cię kochamy?

* Jakie to kochane <3 Ja też was kocham , bardzo bardzo. 

23. Kiedy będzie następna część?

* jutro lub pojutrze

24. Co Ci daję siłe do pisania i wenę?

* Siłę do pisania? Mam ją zawsze :p
   A wene dają mi filmy (niektóre) i dwa blogi które czytam.

25. Wierzysz w Larrego?

* Wierzę ♥

26. Dlaczego taki temat bloga?

* W sensie dlaczego Fanfiction?

Czytałam bloga Black. Niektórzy z was go znają. On był w tym temacie jak i wszystkie inne blogi tej autorki. One zainspirowały mnie do napisania Fanfiction/Dark.

27. Co będzie w następnym rozdziale?

* Niespodzianka . Powiem tyle , że będzie sporo Harrego.

28. Co skłoniło cię do napisania bloga?

* Na początku nie chciałam pisać bloga i założyłam stronke o Opowiadaniach , później ludzie którzy je czytali namówili mnie na założenie bloga aby więcej osób mogło czytać to co pisze.

29. Kogo z 1D Najbardziej lubisz?

* Każdego oczywiście ♥ 



Mam jeszcze do was prośbę. 

NIE NOMINUJCIE MNIE DO ŻADNYCH LIBSTER COŚ TAM!. 

Po 1. Nie czytam 10 blogów , czytam dwa które miają ponad 40 tys wyświetleń.
Po 2. To jest dla blogów o małej liczbie wyświetleń..
Po 3 . Nie jara mnie to ale dziękuje za nominacje ale błagam
NIE RÓBCIE TEGO!


Do : Natlia Styles

Bardzo mi przykro że nie dałaś szansy opowiadaniu. To że go "uśmierciłam" nie znaczy że on nie powróci do żywych ani że nie będzie sie pojawiał w opowiadaniu... No ale trudno. Przykro mi z tego powodu ...

8 komentarzy:

  1. Możesz dać link do tego bloga co Cię zainspirował do napisania własnego opowiadania ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o z miłą chęcią ale to było jakieś 2 lata temu wiec nie ma szans na znalezienie go ~

      Usuń
    2. Hahah ok.. :** A jakieś inne opowiadania Dark o 1D <33 ?? Jesteś świetna w pisaniuu opowiadań :**

      Usuń
  2. Właśnie mogła byś podać linki do blogów które czytasz ? :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Linki do blogów które czytam

    1. http://enigma-liampayneff.blogspot.com/

    2. http://fighter-fanfiction.blogspot.com/

    3. http://person-is-changing-remember.blogspot.com/ (czytam od 2 dni ale jest ciekawy)

    (Ola ma małe problemy z internetem. Ale postara sie szybko to naprawić /Jej przyjaciółka)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie. Dlaczego w twoim blogu jest bardzo mało scen 18+

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Award :)
    Więcej informacji u mnie directionersimaginonedirection.blogspot.com w poście Nominacja do Liebster Award

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie chcesz to nie musisz ;) Rozumiem Cię! Co do bloga supeeeer!!!

      Usuń