poniedziałek, 28 października 2013

Część 35

Przypadek~


- MÓWIŁAM COŚ ! MASZ ODPOWIADAĆ BEZ ŻADNEGO ALE !
- Nie tym tonem gówniaro ! - przyśpieszyłam. 120 km/h.
- Mhm..
- Zwolnij.. - 130 km/h - ZWOLNIJ DO CHOLERY ! 
- Boisz sie ? Co łączy cie z Hunterem ?
- Skąd ty.. Skąd wiesz.. ?
- Chuj cie to ochodzi. - Cały czas utrzymywałam tą prędkość. Matka co chwile spoglądała czy zwalniam. Bała sie. - Odpowiadaj ! - Zmieniłam bieg. Musiałam zwolnić. Przestawałam powoli panować nad autem.
- To własnie z nim byłam na tych wakacjach. To trwało już od 3 miesięcy. 
- OD KIEDY !? - Gwałtownie zachamowałam. Pasy zablokowały sie uniemożliwiając nam zderzenie sie z deską rozdzielczą (?). Opanowałam auto i przyśpieszyłam. - Co sie działo później ?
- Kilka dni temu pojechalam do niego z wazną wiadomością. Zadowolony spotkał sie ze mną w jego willi. Powiedziałam mu że.. Jestem w ciaży. Wściekł sie , zaczą krzyczeć , uderzył mnie.. Wyrzucił z domu , powiedział ze jestem dziwką i nie chce mnie znać. - Moje dłonie zacisnęły sie na kierwonicy najbardziej jak tylko mogły. Jak ona moga to zrobić. Napewno wiedziała jakie niebezpieczeństwo grozi jej będąc z tym facetem.
- Pięknie. Taka stara a taka głupia.. - Wycedziłam przez zęby.
- Nie pozwalaj sobie szczeniaku ! - Gwałtownie skręciłam pid brame. Odworzyłam ją pilotem który miałąm w samochodzie i wjechałam do garażu. Wzięłam walizki i udalam sie do domu. 
- Tu będziesz spała. - Rzuciłam jej torebke , którą wzięłam z auta na łóżko. Z parteru dobiegł dźwięk dzwonka do drzwi. Wyjęłam broń i odbespieczyłam. Zeszłam i z wycelowaną bronią otworzylam drzwi. 
- Łoo.. ! - Pisnęła Nicole i cofnęła sie do tyłu. 
- Przepraszam. - Opuściłam broń i wpóściłam siostre do domu.
- Jesteś zdenerwowana ? Co sie stało ? - Postawiła swoje walizki obok kanapy.
- Wyobraź sobie że "nasza" mamusia miała romans z Hunterem , jak sie później okazało jest z nim w ciaży.  
- Z Hunterem !? - Krzyknęła na cały głos.
- Tak ! A teraz ten chce ją zabić ! Powiedział jej ze nie chce jej znać i wgl. Zastanawia mnie jedno. Dlaczego on chce ją zabić. - Usiadłyśmy na kanapie.
- Gdzie ona teraz jest ? 
- Ano , wyobraź sobie ze siedzi na górze. 
- CO !? 
- Spokojnie.. Hunter zlecił Harremu zabić... (wzięłam głęboki wdech) zabić moją matke , on jednak nie chciał tego zrobić i poprosił o to Louisa. 
- Jak się o tym dowiedziałaś ?
- Nicole , nie wypytuj tak. Musimy ją chronić. - Naszą rozmowe przerwał telefon. 
- Tak , słucham.
 (Cześć Natt. Tu Logan. ) 
-Logan.. Cześć. Dawno się nie odzywałeś. 
- (Tak , wiem. Mam do ciebie pytanie.) 
-Wal śmiało.
- (Jest pewna sprawa , jutro wieczorem jest ważna gala i czy.. Chciałabyś pójść ze mną ? Bardzo mi na tym zależy . ) 
- Oh , Logan.. Nie sądze żeby był to dobry pomysł.
- (Dlaczego ? Prosze , no zgudź sie! Prosze , prosze , prooosze ! )
- Dobrze już ! Zgadzam sie. 
- (Świetnie! Za sekunde wysyłam do ciebie kuriera z pieniędzmi. )
- Jakimi pieniędzmi ? - Nicole przyglądała mi się bacznie z bardzo niezadowoloną miną
- (Na sukienke i te inne damskie sprawy i nawet nie waż się odmówic ! )- Zaśmiał się.
- Dobrze.. Jesteś zbyt uparty .. 
- (Wieczorem napisze ci dokładną godzine itp. Dozobaczenia) - Powiedział i się rozłączył.
- To Logan prawda ? - Moja siostra była wyraźnie niezadowolona tym że zadzwonił.
- Tak. 
- Co chciał ?
- Zaprosił mnie na gale , zresztą nie musze ci sie spowiadać ! - Poszłam do siebie żeby troche ochłonąć. Ta cała sytuacja mnie przerastała. 

* godzine później *

Kurier przyniósł pieniądze od Logana. A wiec musze wybrać sie na zakupy. W sumie , nie rozumiem dlaczego mnie zaprosił. Przecież można powiedzieć , ze się nie znamy. Jesli Harry zobaczy jakieś zdjęcia z Loganem.. Nie chce być w swojej skórze. DLACZEGO JA SIE WŁASCIWIE ZGODZIŁAM !? Schowałam do stanika 4.000$ które dał mi Logan. Nie było to łatwe ani przyjemne. Nie chciałąm brać żadnej torebki czy wsadzać pieniędzy do kieszenie gdyż mogły mi wypaść. Wzięłam klucze , telefon i słuchawki i poszłam do pokoju Nicole. 
- Ide na miasto. Wróce wieczorem. Gdyby coś się działo dzwoń. A tu masz małą niespodzianke. Masz cały magazykek - Położyłam broń na szafce obok łóżka , na któym leżała.
- Ale..
- Ani słowa. Hunter nie może jej nic zrobić. Pamietaj , jakby co dzwoń. - Wyszłam z domu i wsiadlam do samochodu. Pojechalam do centrum. Pokręciłam sie po wielu sklepach kupiłam sukienke i buty. Został mi 1.000 postanowiłam wydać go jutro na fryzjera i te inne. 
Zakupy zajęły mi 3h. W domu byłam ok 17.
- Jestem ! - Krzyknęłam lecz nikt się nie odezwał. - Nicole ! Mamo ! - Cisza.. Wzięłam instynktownie nóż z blatu kuchennego i ruszyłam na góre. Głucha cisza z minuty na minute wprawiała mnie we wściekłość. W domu słychać było tylko moje powolne kroki i skrzypienie podłogi. Weszłam do pokoju Nicole.. Pusto.. Poszłam do mamy.. Stanęłam jak wryta przyglądając sie całemu "bałaganowi" . Porozrzucane ubrania , zbite lustro i... mała karteczka przylepiona na ściane.

" Jeśli chcesz odzyskać je żywe
bądź dzisiaj o północy na 
LiveStreams 26
-Hunter "

Z wściekłości uderzyłam pięścią w ściane. Tynk posypał sie na podłoge a moje chrząstki powoli zalały się jasną krwią. Cholera. Zbiegłam na dół po jakiś bandarz. Nie ma. Złapałam jakąś szmatke , owinęłam wokół ręki i pobiegłam do samochodu. Cholera gdzie mój telefon ! Wróciłam do domu i złapałam komórke. 
- Niall ? Jesteś w domu ? - Drżącym głosem mówiłam do przyjaciela.



Hej kochani ! 
Mam nadzieje ze podoba wam się ten rozdział.
Teraz nie mam za bardzo czasu pisać ale staram sie jak tylko mogę.

Pod tym rozdziałem mam prośbę , 

KOMENTUJCIE ! Niech KAŻDY kto to przeczytał skomentuje !
Moge na was liczyć ?

66 komentarzy:

  1. boski :DD
    <3
    czekam na nexxxxttt :*****

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! <3 czekam na next! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER ~~~~~~~NEXTT !! Ale emocje.. o matko aż się spociłam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ku*wa przepraszam za słownik ale po prostu kocham Twojego bloga dziewczyno *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. jezuu , świetne <33333

    OdpowiedzUsuń
  6. O Boże.....nie umiem się wyrazić jakie to zajebiste*-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Łooooo, GENIALNY! <3 Czekam na next!;*

    OdpowiedzUsuń
  8. superrrr
    kiedy next ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ! Zajebisty ! Daalej szybko <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział, każdy następny jest jeszcze bardziej uzależniający. Pisz next <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jest świetny czekam na następną część

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie wciągnęło mnie te opowiadanie :D Pisz dalej! <333

    OdpowiedzUsuń
  13. zajebisty next pliss jak najszybciej kocham twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  14. zajebisty<3<3<3 kurwa nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału =D <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałaś komentarz to proszę.
    OMG! Jaranie się 1D to jedno ale publikowanie TAKICH rzeczy to już kompletna masakra. Najgorsze, że jest tego więcej. Ciekawi mnie wiek autorki. Przypuszczam, że dojrzała nie jest a czytelnicy pewnie jeszcze młodsi. Jakie to dziecinne i idiotyczne! Wymyślanie historii o tych debilach? Naprawdę? Zastanówcie się nad swoim życiem. Świetnie! zmarnowałam 10 minut mojego życia na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale debil z ciebie...to po co to czytasz?-.-

      Usuń
    2. Widzę, że mamy na blogu hejtera! Po co pisać takie komentarze?! No po co? Daje ci to satysfakcję? A może radość? Poczucie dowartościowania? Myślisz, że jesteś fajna bo piszesz takie rzeczy? Mylisz się i to grubo!!! Obrażaj mnie, dziewczynę która kocha swoich idoli i gotowa zrobić jest dla nich wszystko! Hejtuj mnie ile wlezie! Tylko nie waż się obrażać moich idoli, moich gwiazd!!! Tylko nie hejtuj One Direction! Pisz o mnie "głupia directionerka myśli, że spotka swoich zasranych idoli"! Spotkałam się już z hejtami skierowanymi do mnie z powodu Directioner! Kocham ich i jestem z tego dumna! Nigdy, ale to nigdy nie waż się obrażać one Direction!!!!! A to filmik stworzny mniej więcej dla ciebie; http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dvyo4ViTRdUM&h=EAQFF3qW4

      Usuń
    3. Autorka opowiadania ma za 2 miesiące 17 lat...
      I dla twojej "hejterowskiej" świadomości opowiadanie nie jest o zespole One Direction.... W opowiadania TYLKO I WYŁĄCZNIE biorą udział jego członkowie.. Nie są sławni itp... Przeczytałeś/aś jeden rozdział i myślisz że wiesz wszystko..... //Autorka

      Usuń
    4. Tak, zastanowiłam się nad moim życiem i wiesz co? JESTEM DUMNA, ŻE JESTEM DIRECTIONERKĄ. I tyle. A skoro nie podobają Ci się takie opowiadania, to ich nie czytaj, a już szczególnie nie krytykuj ich autorów i czytelników, nic Ci do tego, co oni piszą i czytają. I NIE HEJTUJ ONE DIRECTION!!! Dla nas to nie są "debile", oni potrafią sprawić, że się uśmiechamy, a przez tych, którzy wyzywają 1D od "debilów, gejów, pedałów" itp. naprawdę cierpimy i jest nam cholernie przykro. Pozdrawiam.

      Usuń
    5. wiesz co myślisz że jstes fajna bo hejtujesz inne blogi?? A wcale że nie! jesteś żałosna i to bardzo ... Może inni uwielbiają 1D a ty do tego się nie musisz wtrącać.. a p.s Pozdro z podłogi. I idź na facebook'a ludziom dupe truć !!!!!

      Usuń
  16. dalej,dalej,dalej. ♥♥♥ Bożeee. Kocham to opowiadanie <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham <3333
    Proszę o następny <3333
    Kocham ;*****

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty masz po prostu talent! <3 / WIerna czytelniczka (w jeden dzień przeczytałam wszystkie części i z każdym dniem bardziej oczekuję kolejnej ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Łoooo *o* czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  20. EXTRA! Pisz szybko kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Od 2 godzin siedzę i czytam każdy rozdział *-* Nie żałujee <33
    Czekam :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świeetny rozdział <33 Błagam cię napisz jak najszybciej kolejny rozdział bo już nie mogę się doczekać :3

    OdpowiedzUsuń
  23. No piiiisz prooszę!! co pięć minut wchodzę i sprawdzam czy dodałaś nowy rozdział a tu nie ma nic... Błagam cię ja się uzależniłam od twojego bloga..

    PS fajna liczba wyświatleń (25,694) :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny, pisz dalej:D. Czekam na kolejne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pisz pisz pisz pisz pisz pisz <3
    kocham to ;-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Prosze szybko następne opowiadanie plizzzz szybkooo

    OdpowiedzUsuń
  27. <3 pisz dalej piszpiszpiszpiszpisz

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurna czekam na dalszy streszczaj się dziewczyno bo nie wytrzymamy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szybko nextttt szybkoooo czekamm

    OdpowiedzUsuń
  30. Pisz pisz pisz pisz pisz pisz szybko szybko szybko nexttt szybkoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czekamy wszyscy i liczymy na Ciebie tak jak ty na nas !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Liczymy na Ciebie szybko pisz next :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy blog więc czekam na dalszy ciąg :) oby był szybkooo liczymy na ciebie Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem wierną czytelniczką i przeczytałam wszystkie części w dwa dni i nie mogę się doczekać dalszych !!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ty to masz talent Ola !!! Super blog czekam na dalsze opowieści !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zwykle BOMBA!
    zapraszam
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. <3 koooocham tooo!!!

    OdpowiedzUsuń