czwartek, 3 października 2013

Część 31

 SEZON 2
Przypadek ~

ROZDZIAŁ ZAWIERA SCENY ORAZ GIFY O TEMATYCE EROTYCZNIEJ ! CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.

* Kilka(naście) godzin później. *

-Aaahh... ! N- Niall !! Aaaah ! - Obudziły mnie dziwne dźwięki dochodzące zza ściany. Harry spał. Wysunęłam sie lekko z jego objęć. Wyszłam na korytarz. Musiało być ok 6 rano ponieważ pierwsze promienia słoneczne rozświetlały krytarz. - Sz..- Szybciej ! - Znów te jęki. Drzwi do pokoju Nialla były uchylone dyskretnie Przystawiłam ucho drzwi. No tak. Mogłam sie domyśleć. Niall nie przepuści zadnej okazji. Ale chwila ! To moja siostra ! 
- Ciszej tam ! - Puknęłam dwa razy w drzwi. Automatycznie zrobiło sie cicho. Słychać było tylko ich ciężkie oddechy. Zaśmiałam sie pod nosem i zeszłam do kuchni. Poniedziałek. Coraz bliżej do rozpoczęcia roku na którym i tak sie nie pojawie. Dziś chłopcy szli do pracy. Znaczy tylko Zayn , Liam , Danielle i Eleanor. Tata Pezz załatwił im prace już pierwszego dnia przyjazdu. Chyba wstali. Schody zaczęły skrzypiec. Automatycznie przestraszona odwróciłam sie. Zaspany Zayn schodził leniwie z kilku ostatnich schodków.
- Mała ? Co ty tu robisz? Nie powinnaś spać ? - Zapytał siadając na wysokim krześle obok blatu kuchennego.
- W sumie powinnam , ale krzyki zza ściany nie pozwalały mi zbytnio na to , dlatego jestem tu. Chcesz coś na śniadanie ?
- Ah.. Tak , Niall i Nicole. Zdecydowanie trzeba odseparowac tę dwójkę od siebie. Jeszcze sie bachora dorobią i co .. ? Śniadanie ? A mógłbym prosić tylko kawe ? 
- Ja poproszę płatki zborzowe. - Powiedziałą uśmiechnięta od ucha do ucha Dann.
- A ty co taka wesoła ? - Zapytałam biorąc sie za robienie śniadania dla przyjaciół.
- Nie wiem. Może dlatego ze mam najlepszego przyszłego męża na świecie ? - Mówiąc wyciagnęła ręke w moim kierunku 
- Omg ! Dann ! Jestem taka szczęśliwa ! Kiedy to sie stało ? - Powiedziałam biegnąc do przyjaciółki i rzucajac sie jej na szyje. 
- Wczoraj wieczorem. Jestem taka szczęsliwa. Słyszałam ze ty też zaręczyłaś sie z Harrym. - Wróciłam do przygotowywania śniadania , gdy Dann wypowiedziała ostatnie zdanie wzdrygłam się.
- Tak. Ale... Ja uważam ze to za szybko. Ja mam 17 lat on ma 19 . 
- On da ci wszystko czego zapragniesz tylko ... - Dan przerwała w połowie zdania , reszta weszła do kuchni zasiadajac przy blatach kuchennych. Zrobiłam śniadanie i kawe dla wszystkich którzy wstali. ( Nie obecni : Hazz , Nicole i Niall , Pezz , Louis) O 7:30 (cała 4) wyszła do pracy.  Poszłam na dół do łazienki , wzięłam długą relaksującą kąpiel i o 8:00 zawinięta w ręczniku poszłam na góre po ubrania. Chyba wszyscy jeszcze spali. Weszlam do pokoju , ręcznikiem zachaczyłam o klamke , opadl na podłoge. Dopiero wtedy zorientowałam sie że Harry wcale nie śpi. Siedział na łóżku przyglądając mi sie bacznie.


włącz *http://www.youtube.com/watch?v=v_yq1ZdrNIQ *

Uśmiechną sie kiedy popatrzyłam na niego. Jego oczy lśniły szczęściem. Podniosłam szybko ręcznik z ziemi i zakryłam nim ciało. Wtedy loczek wstał.
- Wstydzisz sie mnie ? - Zapytał zbliżając sie do mnie najbardziej jak mógł. 
- Harry.. Ja.. - Nie zdąrzyłam nic powiedzieć , wpił sie w moje usta. Pchną mnie na drzwi domykajac je z lekkim hukiem. Jedną ręką zamkną drzwi na klucz a drugą przyciagną mnie do siebie. Moje ręce znalazły sie na jego szyji , ręcznik utrzymywały nasze ciala przylegające do siebie. Jednak coś nie pozwalało mi sie do niego zbliżyc. Odsunęłam sie przytrzymując ręcznik ręką.
- Coś nie tak kochanie ? - Zapytał zmartwiony.
- To mój pierwszy raz , boje sie. - Usiadłam na łóżku .
- Nie bój sie. Obiecuje że nie będzie bolało. Nie zrobie ci krzywdy. - Znów podszedł do mnie i chwycił za ręcznik. Zaborczo złapałam go i trzymałam. Nie chciałam żeby widział mnie nagą. Wstydziłam sie. 
- Póść. Nie bój sie. - Powoli rozluźniłam uścisk a Harry rzucil ręcznik na bok , sam zdją bluzke zostajac w samych bokserkach. Pociagną mnie za ręke abym wstała. 
- Jesteś taka piękna... - Wydyszał przez zaciśnięte zęby. Spojrzałam na jego bokserki. Usmiechnęłam sie pod nosem i zagryzłam warge.  Spodobało mu sie. Chwycił moją ręke i położył na tym "dość sporym" wybrzuszeniu.
- Harry , ja nie potrafie. - Odsunęłam sie od niego stając tyłem. Podszeł do mnie. Poczułam.. Nie mial bokserek. Wzdrygłam sie do góry.
- Spokojnie. - Położył ręke na moim brzuchu. - Obiecuje , że nie będzie bolało skarbie. - Ucałował delikatnie moją szyje i zjechał ręką w dół. Zadrżałam. Nie dotkną jej.  Był ak blisko lecz jej nie dotkną.
- Harry , robiłeś to już kiedyś ?
- A czy to ważne ? - Wyszeptał do moje ucha. Zjechał ręką niżej. Zaczą masować moją kobiecość powoli i lekko. Jeknęłam. Bawił sie tak jeszcze chwile , kiedy wyczół że jest ten moment włożył w nią (na początek) jednego palca.

 Jęknęłam już głośniej i umiosłam sie do góry biorąc głęboki oddech. Powoli i rytmicznie ruszał ręką. Doprowadzało mnie to do szaleństwa , lecz wiedziałam że to dopiero początek. Coraz szybciej ruszał ręką , co doprowadzało mnie do większego szaleństwa.  Po chwili przestał. Obrucił mnie do siebie. 
- Jesteś pewna ze tego chcesz ? - Pokiwam twierdząco głowa.  Pchną mnie swoim ciałem na łóżko. Oboje opadliśmy na delikatną pościel. Ułożył mnie w wygodniej dla niego pozcji . 
- Jesteś taka piękna.. - Spojrzał na moje nagie ciało. 
- Harry. Co jeśli zajde w ciaże ? 
- Nie myśl o tym teraz. - Delikatnie pocałował moją szyje. Dekold. Biust. Brzuch. Pocałunkami zjerzdżał coraz niżej. Jego ręka błądziła po wewnętrznej stronie mojego uda. Dotarł do niej. Przejechał po niej delikatnie językiem , cały czas na mnie patrzył. Jęknęłam. Wiedział ze mi sie to podoba , czuł to. Postanowił wtedy nie bawić sie w delikatnego co do tej czynności. Bez opamiętania błądził po niej językiem. 

Moje jęki stawały się coraz głośniejsze. Dyszałam ze zmęczenia ? Być może.  Po kilku minutach wstał. 
- H-Hary ja też musze ?  - Zapytałam patrzac na jego przyjaciela.
- Jeśli nie chcesz nie musisz. - Uśmiechną sie i podszedł do mnie. Położył ręce na wysokości mojej głowy i sekunde później znajdował sie tuż nade mną. 
- Będe delikatny - Powiedział. Podniósł się na chwile i rękami rozszerzył moje nogi. - Nie bój sie. - Dodał. Przyją taką pozycje jak chwile tamu. Powoli i delikatnie wszedł we mnie. Jęknęłam i odchyliłam sie do tyłu. Zaczą się poruszać , bardzo powoli. Gdy widział że podoba mi to co robi , przyśpieszał. Ruszał sie coraz szybciej , ale delikatnie.

Przez cały stosunek patrzył mi się prosto w oczy.  Po kilkunastu minutach doszlismy w tym samym czasie. Odchyliłam sie do tyłu najbardziej jak mogłam. Opadł na łóżko zmęczony. Ułożył się wygodnie i zasną. Leżałam chwile wtulajac sie w niego , gdy sie otrząsnełam zorientowałam sie że robiliśmy to bez zabezpieczenia. Delikatnie wysunęłam sie z jego ramion i poszłam do łazienki.  Spojrzałam w lustro.
- Wyglądam jakbym sie przed chwila... - Zaśmiałam sie . Umyłam twarz ,  uczesałam włosy , spiełam je w niechlujnego koka i wyszłam z łazienki. Ubrałam sie i zeszłam na dół.



KOCHANI ! Nie wiem kiedy będzie next. Jestem w 3 klasie. Mam dużo nauki. Od tygodnia mam chłopaka więc często nie ma mnie w domu.
+ jeszcze mam pustke w głowie czyli 0 weny. Mam nadzieje że nadal będziecie czytać moje opowiadania.
Kocham was xx


24 komentarze:

  1. jezuuu, ale świetny! Nie moge się już doczekać następnej części <3 życzę weny! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog <3 kochaam <3 szcąścia życzę ;) ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia z chłopakiem KOcham cie!! On pewnie też ! Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio erotyczny...jestem strasznie ciekawa co będzie dalej.. xD może będzie w ciąży i okarze się to podczas jakiegoś wypadku? x.x nie wiem po prostu wyobrażam sobie
    SZCZĘŚCIA Z CHŁOPAKIEM ! <3
    + omomom, pisz jak najszybciej ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Omnonomononm aj żeby zaszła w ciąże ;) Cudowne szczęścia w nauce i z chłopakiem tylko nie zamomnij o nas ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebisty !! dawaj dalej !!

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaj dalszy ciąg...polecam się http://styles-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dodaj next ! uzależniłam sie ! :*)

    OdpowiedzUsuń
  9. omg <3 uzależnienie totalne <3 kocham tooooo :* /Asia :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Za żadko rozdziały dodajesz ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. dawaj nexta ;c plose ! powinnaś dodawać np w piątki o 21 albo soboty ;c lub co drugi dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny blog nie moge sie doczekac dalszych historii. A i szczescia z chlopakiem ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Liczne na kolejne, tak szczegółowe historie:) juz czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń