środa, 20 listopada 2013

Rozdział 39



Patrzyłam na niego przerażona.
- O czym ty mówisz ? - Zająkałam sie. W jego oczach pojawiły sie łzy. Wyją coś z tylnej kieszeni spodni i podał mi. Wyjęłam jakąś kartke z koperty.

" BILET - W Jedną Strone - POLSKA "

Duży napis widniejący widniejący na górze wzbudził we mnie mieszane uczucia i myśli.
- Za godzine wylatujesz. - Hazz wyszedł z salonu. Stałam jak osłupiona , nie wiedząc co powiedzieć.
- A.. Ale jakto wylatuje ? - Zapytałam patrząc na przyjaciół. Milczeli. Krew w moich zyłach zaczęła płynąć szybciej a oddech stawał sie coraz szybszy. Wpadlam do pokoju Harrego.
- Co ty sobie wyobrażasz !? - Wrzasnęłam
- Muszę zapewnić ci bezpieczeństwo. 
- Wysyłajac mnie do Polski ?! Samą ! - Zamaszyscie gestykulowałam rękami
- Uspokój sie.
- Nie ! Uważasz że zapewnisz mi bezpieczeństwo wysyłajac mnie do tej cholernej Polski !? Zostawiajac mnie zdaną samą na siebie !?
- Będe co tydzień wysyłał ci pieniądze.
- W dupe mam te twoje pieniądze ! 
- Powinnaś już iść. Zayn odwiezie cie na lotnisko. 
- Nienawidze cie !!! - Wrzasnęłam przez płacz , ściągnęłam pierścionek zaręczynowy i rzuciłam nim w plecy Harrego (który stał tyłem do mnie . Patrzył przez okno) Wyszłam trzaskajac drzwiami i zbiegłam na dół.
- Czas jechać. - Powiedział Zayn. Pożegnałam sie ze wszystkimi oczwyiście "płacząc w niebogłosy"
- Pamiętaj że to zawsze jest i będzie twój dom - Powiedziała Perrie wtulając sie we mnie.
Nathalie i Perrie
- Przestał nim być kiedy Harry mnie z niego wyrzucił. 
- Słoneczko , on cie nie wyrzucił. Chce twojego bezpieczeństwa. Nikt nie będzie cie szukał w Polsce.
- Jasne. - Odsunęłam sie od niej i wsiadłam do auta. Zayn zapakował moje walizki do bagażnika. Wszyscy oprócz Harrego wyszli przed dom. Niall zawołal mnie gestem ręki. Niechętnie wysiadłam z auta i podeszłam do blondyna. 
- Nie pozwole ci lecieć tam samej. 
- O czym ty mówisz ? 
- Wykupiłem bilet w  jedną strone. W następnym tygodniu ktoś z nas do ciebie przyleci.
- Harry..
- Nie , nie ma o tym pojęcia. Gdy tylko dolecisz , powiedz mi gdzie sie zatrzymasz. A tu , prosze. - Dyskretnie podał mi jakąś koperte.
- Co to ? - Chciałam otworzyć ale złapał mnie za reke.
- Nie otwieraj teraz. 
- A kiedy ? - Spojrzałam w jego niebieskie tęczówki.
- Kiedy samolot wzniesie sie w góre. - Pocałował mnie w policzek i odszedł. Podeszłam do auta i otworzyłam drzwi. Coś w środku kazało mi spojrzeć w góre. Uniosłam głowe. Harry stał w oknie , płakał. Łzy cisnęły mi sie na oczy  trzasnęłam drzwiami zamykając auto i ruszyłam przed siebie. 
- Natt ! Natt zaczekaj ! - Usłyszałam głos Zayna , chwile później stałam wtulona w niego. 
- Zayn , dlaczego on mi to robi ? 
- Ciii. Jedźmy już , bo zaraz sie spóźnimy.  - Wróciliśmy do auta. Przez całą droge nie odezwałam sie słowem do mulata. Gdy czekaliśmy już na odprawe pożegnąłam sie z nim i ruszyłam przez korytarz. 

* 10 minut później *

Siedziałam już w samolocie wpatryjąc sie przez małe okienko na lotnisko.

~ Proszimy zapiąć pasy i wyłączyć wszystkie urządzenia elektorniczne. Za chwile startujemy ~

Gdy samolot wzbił sie w góre na dosłownie kilka cm sięgnęłam po koperte od Nialla. 

Kochana Natt.
Wiem , że się tylko przyjaźnimy ale od pewnego czasu .. Od pewnego czasu czuje do ciebie coś więcej. W kopercie znajdziesz klucze do domu w Gdańsku , nad morzem , kluczyki do samochodu oraz 10.000 zł. Harry nic nie wie o tym co do ciebie czuje oraz o tym że kupiłem ci dom , samochód i dałem ci pieniądze. Nie zastanawiaj sie o tym zkąd wziąłem na to pieniądze , potraktuj to jako prezent. Przylece do ciebie , jak tylko będe mógł. 
Napisz do mnie , kiedy wylądujesz.

Kocham cie i tęsknie xx
                 Niall

W oczach pojawiły mi się łzy. Wzięłam telefon do ręki i przejrzałam galerie zdjęć. Wiele , wiele zdjęć z Niallem. Dopiero teraz dostrzeegłam to jak on na mnie patrzył , w jaki sposób mnie dotykał , jak chciał mi powiedzieć co czuje.. Schowałam list do koperty i włożyłam ją do torebki. 

* Ponad dwie godziny później * 

Cały lot przespałam. Obudziłą mnie hostessa gdy wylądowaliśmy. Przeciągnęłam sie i wyszłam z salomotu. Przywitał mnie chłodny powiew wiatru. Nigdy w życiu nie byłam w Gdańsku. Przemierzając lotnisko szukalam miejsca gdzie moge odebrać walizki. Po 5 minutach znalazłam taśme na której pojwiły sie moje walizki. Wzięłam je i ruszyłam do wyjścia. Bardzo męczyłam sie z walizkami , dotarłam w końcu na postój taksówek. Podeszłam do jednej z nich. Mężczyzna wysiadł i schował moje torby do bagarznika. Wyciągnęłam z koperty klucze do domu przy których była mała karteczka z adresem. Podałam ją kierowcy i ruszyliśmy. Po 36 minutach staneliśmy pod bramą pięknego domu.
Kierowca wyją moje walizki. Zapłaciłam mu 45 zł i odjechał. Stalam nie dowierzając w to co widze. Bez zastanowienia wyjęłam telefon z torebki i zadzwoniłam do Nialla. Po 3 sygnałach odebrał.
- Cześć. - Powiedział
- Niall.. Dom jest.. Przepiękny , skąd ty.. skad ty wziąłeś na niego tyle pieniędzy ? 
- Mówiłem ci , nie martw sie o pieniądze. Podoba ci sie w środku ? 
- Nie wchodziłam jeszcze do srodka. 
-To wejdź. Szybko - Zaśmiał sie. Gdy weszłam do środka zamarłam tym co tam zobaczyłam.

39 komentarzy:

  1. tak, tak, tak! pisz dalej ! jestem tutaj codziennie i ciagle czekam na nasatępny rozdział <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy next? Po prostu zajebisty. Kocham cię!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow *o* szkoda, żal mi Harry'ego i Natt ;( już nie mogę się doczekać next'a ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. jest super tylko zcemu tak długo nie dodajesz nowych??

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak! Natt powinna być z Niallem. On jest wobec niej czuły i opiekuńczy. Harry czasami ją ignoruje, nie zwraca na nią uwagi no i jeszcze był wobec niej agresywny. CZEKAM NA NEEXT!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. NEXT!!!!! I LOVE YOU ♥.♥ :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow super część pisz dalej :) Twoja wierna fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity blog uwielbiam go ::) część przepiękna :) czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na next.... dalej pisz szybko!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! Zajebiste! Jesteś genialną pisarką! Czekam na next ;*
    Zapraszam do mnie
    http://littledreamdirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPERR CZEKAM NA NEXT

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochqm to opowiadanie <3 szkoda mi Harrego byli taką piękną parą:p czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm Niech będzie z Niallem <3

    OdpowiedzUsuń
  14. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW *O* Błaaaagam,błaagam,błaggggam nexxxt ;*****

    OdpowiedzUsuń
  15. GENIALNY <333
    Jak zawsze ;***
    Prosze dodaj nast. część <33

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebisty! Kiedy next? :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownyyyyyy rozdział. Ale jejku... ona będzie z Horankiem? No nie wiem... lepiej jak będzie z Harrym. . . ale to twoje opowiadanie. Pisz szybko next'a ! <333333333333

    OdpowiedzUsuń
  18. prosze dawaj nexta bo ciekawość mnie zżera

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszy blog jaki czytałam !!! Nie moge sie doczekać nowego i mam nadzieje że będzie długi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Neeeext. Błagam cię. Kocham twój blog. <3
    Zapraszam do mnie :)
    http://asdfghjklwertyuiopzxcvbn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspanialy blog zajebisty :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ona powinna być z Horankiem <3<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham Twoje opowiadania, po prostu uwielbiam. Pisz dalej! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Natt powinna być z Niallem c: pasują do siebie, Niall jest wobec niej miły i opiekuńczy, a Harry agresywny. Mam nadzieję, że ty tak samo uważasz i Natt będzie z blondynkiem. Świetny blog, czekam na następny rozdział, więc szybko dodawaj! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Heej. Nominuję cię do Liebster Award~!!!!! Więcej info na moim blogu
    http://kochacnazawsze.blogspot.com/2013/11/nominacja-do-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  27. następne !! szybko <3 Niech będzie w ciąży z Horanem jak on do niej przyjedzie to ruchać się bedą xDD ahahah nie no hahaha <3 Kocham to <3 Nexxt <3

    OdpowiedzUsuń
  28. nie moge do czekać sie nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. next szybko bagammmm kocham

    OdpowiedzUsuń
  30. pisz pisz pisz dalejjj :D :D :D jest zarąbisty :*

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham twojego bloga pisz dalej weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Super piszesz! Życzę weny do Next! <3

    OdpowiedzUsuń